ik heb per ongeluk een nieuwe simkaart besteld. Hoe kan ik deze bestelling cancellen?
Bladzijde 1 / 1
Je zou even kunnen bellen met de servicedesk.
Indien dit niet lukt dan sowieso de nieuwe simkaart NIET activeren, maar retour sturen.
Indien dit niet lukt dan sowieso de nieuwe simkaart NIET activeren, maar retour sturen.
Hoi Jack13, welkom op het Simyo forum 🙂.
Wat vreemd dat je per ongeluk een simkaart hebt besteld. Ik vraag me toch af hoe dat gebeurd. Helaas is je simkaart in alle vroegte al de deur uit gegaan. Deze simkaart is al voorzien van jouw gegevens en zou je in feite alleen te hoeven activeren. Om die reden heeft het terugsturen van die simkaart ook weinig zin, omdat we 'm niet meer opnieuw uit kunnen geven.
Sorry dat ik geen ander nieuws voor je heb 🙂.
Groetjes, Tiury
Bedankt voor je reactie RicoK!
Wat vreemd dat je per ongeluk een simkaart hebt besteld. Ik vraag me toch af hoe dat gebeurd. Helaas is je simkaart in alle vroegte al de deur uit gegaan. Deze simkaart is al voorzien van jouw gegevens en zou je in feite alleen te hoeven activeren. Om die reden heeft het terugsturen van die simkaart ook weinig zin, omdat we 'm niet meer opnieuw uit kunnen geven.
Sorry dat ik geen ander nieuws voor je heb 🙂.
Groetjes, Tiury
Bedankt voor je reactie RicoK!
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.