.

Beantwoord

Past mijn huidige simkaart in mijn nieuwe toestel?

  • 29 October 2020
  • 5 reacties
  • 434 Bekeken

Beste mensen,

Ik heb een nieuwe mobiele telefoon gekocht en wel een Blaupunkt phone Bs 06.

Nu is mijn vraag of ik de Simkaart van Simyo kan gebruiken in mijn nieuwe telefoon.

In de beschrijving van het toestel staat letterlijk: Het apparaat verwerkt een Nano Sim-kaart

Graag jullie advies!

Vriendelijke groet,

Carly.

icon

Beste antwoord door RicoK 30 October 2020, 09:32

Bekijk originele reactie

5 reacties

Reputatie 7

Hallo @Carlystefie, het antwoord op je vraag is afhankelijk van het type sim-kaart dat je hebt. Is dit al een oude of een recente? De recente simkaarten, van de laatste paar jaar denk ik, of misschien zelfs langer, zijn een 3-in-1 simkaart. Dit betekent dat je uit deze simkaart heel eenvoudig, wel natuurlijk met enig beleid, een micro-, maar ook een nog kleinere nano-simkaart kunt drukken.

Reputatie 6
Badge +6

Hoi Carlystefie, 

Welkom op ons forum!

De simkaart die je nu hebt past zonder problemen in dit toestel. Afhankelijk van het toestel dat je nu gebruikt zul je de simkaart misschien moeten verkleinen tot het formaat van een Nano-simkaart. Gelukkig kun je daar weinig verkeerd aan doen, want kleiner dan Nano kan niet 😄

Heb je hier nog vragen over? 

Groetjes, 
Bas

Beste RicoK en Bas,

 

Hartelijk dank voor jullie advies. Ik heb op dit moment geen vragen.

Misschien kan ik in de toekomst een beroep op jullie doen.

Vriendelijke groet,

Carlystefie.

Reputatie 6
Badge +6

Hoi Carlystefie, 

Graag gedaan hoor! En je kan altijd een beroep op ons doen, daarvoor zijn we hier 😁

Voor nu een fijn weekend toegewenst!

Groetjes, 
Bas

Reputatie 7

@Carlystefie Graag gedaan. Dat is het mooie aan dit forum; gebruikers voor gebruikers ;)

Reageer