Hoi @MaxiDot,
Bedankt voor je bericht. Goed dat je hier even contact over hebt opgenomen! Ik informeer je graag verder.
Als ik je goed begrijp heb je dus één Prepaid aansluiting met fysieke simkaart en één Sim Only met eSIM. Als je je Prepaid om wilt zetten naar een Sim Only abonnement, dan kun je dit via Mijn Simyo regelen in het Overzicht. Daar zie je dan een knop met “Stap over naar Sim Only”. Hier kies je dan je bundels uit en als alles is gelukt ontvang je een bevestigingsmail. Je abonnement gaat dan de volgende dag van start en je beltegoed wordt meegenomen als korting op je eerste factuur.
Wat betreft je Sim Only aansluiting met eSIM, deze kun je opzeggen indien je contractvrij bent of als je hebt gekozen voor een maandelijks contract. Het opzeggen regel je ook via Mijn Simyo bij Instellingen> Abonnement> Opzeggen. Je ontvangt hier ook meteen een bevestigingsmail van als het is gelukt en je hebt een opzegtermijn van 30 dagen.
Mocht je nog vragen of onduidelijkheden hebben dan hoor ik het graag!
Groetjes,
Roeqajja
Hoi Roeqajja,
Dank voor je snelle reactie.
Je antwoord is duidelijk maar ik heb een esim abo voor 2 jaar vastgezet.
Ik had gehoopt dat er een andere optie was om met dat esim abo en prepaid telefoonnummer (zonder prepaid) verder te kunnen; dat kan dus niet, jammer maar dan is het zo,
Groetjes,
Max
Hoi @MaxiDot,
Ik kan begrijpen dat je het liever anders had willen zijn, maar fijn om te horen dat het nu duidelijk is. Mocht je nog andere vragen hebben hoor ik dat graag!
Groetjes,
Seren