88mobile staat niet in het overzicht van providers bij Simyo, dus welke moet ik aangeven om mijn nummerbehoud te regelen?
Bladzijde 1 / 1
Hoi PieterXL, welkom op het forum van Simyo!
Je topic heb ik even verplaatst naar het onderwerp Nummerbehoud. Zo kunnen andere forumgebruikers met dezelfde vraag je topic sneller vinden :)
Wat leuk dat je naar Simyo wilt overstappen 🙂 Het klopt dat 88mobile niet in de lijst staat. Je kunt de volgende gegevens doorgeven in je aanvraag. Als provider geef je KPN aan, als 06-nummer een fictief nummer '0612345678' en als simkaartnummer '12345678'. Nadat je een bestelling hebt geplaatst, ontvang je van ons een bevestigingse-mail. In je bevestigingse-mail staat ook een tijdelijk nummer. Je kunt het tijdelijk nummer, je eigen provider, je 06-nummer en je simkaartnummer e-mailen naar de afdeling Nummerbehoud. Het e-mailadres is [email]nummerbehoud@simyo.nl[/email]. Van ons zul je vervolgens per e-mail de status ontvangen van je verzoek tot nummerbehoud.
Laat je mij weten of het lukt? 😮
Je topic heb ik even verplaatst naar het onderwerp Nummerbehoud. Zo kunnen andere forumgebruikers met dezelfde vraag je topic sneller vinden :)
Wat leuk dat je naar Simyo wilt overstappen 🙂 Het klopt dat 88mobile niet in de lijst staat. Je kunt de volgende gegevens doorgeven in je aanvraag. Als provider geef je KPN aan, als 06-nummer een fictief nummer '0612345678' en als simkaartnummer '12345678'. Nadat je een bestelling hebt geplaatst, ontvang je van ons een bevestigingse-mail. In je bevestigingse-mail staat ook een tijdelijk nummer. Je kunt het tijdelijk nummer, je eigen provider, je 06-nummer en je simkaartnummer e-mailen naar de afdeling Nummerbehoud. Het e-mailadres is [email]nummerbehoud@simyo.nl[/email]. Van ons zul je vervolgens per e-mail de status ontvangen van je verzoek tot nummerbehoud.
Laat je mij weten of het lukt? 😮
Beste Naomi, dank voor je reactie!
Het is (nog) niet gelukt. Ik heb wel een bevestiging van nummeraanvraag gekregen, maar daar staat geen tijdelijk nummer in. (Ik heb prepaid aangevraagd). Dus ik kan mijn mail nog niet versturen...
Groet,
Pieter
Het is (nog) niet gelukt. Ik heb wel een bevestiging van nummeraanvraag gekregen, maar daar staat geen tijdelijk nummer in. (Ik heb prepaid aangevraagd). Dus ik kan mijn mail nog niet versturen...
Groet,
Pieter
Alsnog kwam de bestelbevestiging binnen, ik heb nu het nummerbehoud mail gestuurd.
Hartelijk dank voor de support, ik wacht de verdere afhandeling af.
Met vr. gr.
Pieter
Hartelijk dank voor de support, ik wacht de verdere afhandeling af.
Met vr. gr.
Pieter
Hoi PieterXL,
Ik zie dat onze afdeling Nummerbehoud vanochtend de aanvraag voor het 06-nummer heeft gewijzigd naar de juiste gegevens.
Binnen enkele werkdagen ontvang je een e-mail met daarin de status van de aanvraag.
Hoor het graag van je als je deze e-mail hebt ontvangen! 🙂
Ik zie dat onze afdeling Nummerbehoud vanochtend de aanvraag voor het 06-nummer heeft gewijzigd naar de juiste gegevens.
Binnen enkele werkdagen ontvang je een e-mail met daarin de status van de aanvraag.
Hoor het graag van je als je deze e-mail hebt ontvangen! 🙂
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.