.

Beantwoord

overstap van sim only naar prepaid en andersom!

  • 14 April 2014
  • 1 reactie
  • 363 Bekeken

  • Startend Simyaan
  • 4 reacties
Als er van sim only naar prepaid wordt overgestapt dan moet een nieuwe sim card worden gebruikt omdat de instellingen van prepaid anders is dan bij een abonnement. Bovendien moet die prepaid card op de site worden besteld met eventueel aanvraag voor nummerbehoud. Andersom hoeft dat kennelijk niet want dan kan je die zelf via mijn simyo de zaak overzetten. Waarom? De instellingen van een prepaid card is toch anders dan een abonnement card?
Mijn vraag stel ik omdat ik en een abonnement en een prepaid card heb en beide wil omzetten (van abonnment->prepaid en andersom)
icon

Beste antwoord door Ernst 15 April 2014, 12:00

Bekijk originele reactie

1 reactie

Reputatie 5
Badge +11
Hoi wiro,

Ik begrijp heel goed dat deze vraag je bezig houdt 😕 Je zou inderdaad verwachten dat als je van het één het ander maakt, dat je van het ander ook het één kunt maken.
Helaas werkt het niet zo met simkaartjes :(
Een simkaart heeft een beperkte hoeveelheid aanpasbare software. Het precieze hoe-en-wat moet ik je schuldig blijven, maar de software op een prepaid simkaartje is aan te passen naar postpaid (vakterm voor abonnement) software , maar de postpaid software is niet aan te passen naar prepaid software.
Dit is de reden dat je dus zo makkelijk kan overstappen van prepaid naar Sim only en dat je andersom een nieuwe bestelling moet plaatsen.

Heb ik het zo duidelijk uitgelegd voor je?

Reageer