Goedemorgen,
Omdat ik ga overstappen naar een andere provider (Ben) moet ik in de aanvraag het simkaartnummer invoeren. Als ik het 8-cijferige nummer invoer dan krijg ik de melding dat dit nummer niet correct is.
Ik heb het nummer gecontroleerd en het getal op de simkaart is hetzelfde als in Mijn Simyo.
Wat doe ik fout?
Met vriendelijke groet,
Cindy
Bladzijde 1 / 1
Hoi,
Jij doet niks fout hoor. Simyo (en andere KPN providers) gebruiken 8 cijferige kaartnummers. Het zit hem in de site van Ben. Wat je het beste kunt doen is contact met hen opnemen.
Jij doet niks fout hoor. Simyo (en andere KPN providers) gebruiken 8 cijferige kaartnummers. Het zit hem in de site van Ben. Wat je het beste kunt doen is contact met hen opnemen.
Hoi Cindyroanne, welkom op het forum van Simyo!
Erg jammer om te horen dat je gaat overstappen naar een andere provider. Wat Raytje vertelt klopt. Onze simkaartnummers bestaan uit acht cijfers. Als je op de website van Ben een foutmelding krijgt, dan kun je het beste met hun contact opnemen.
Mag ik vragen wat de reden is dat je gaat overstappen? 😞
@Raytje; dankjewel voor je reactie 😃
Erg jammer om te horen dat je gaat overstappen naar een andere provider. Wat Raytje vertelt klopt. Onze simkaartnummers bestaan uit acht cijfers. Als je op de website van Ben een foutmelding krijgt, dan kun je het beste met hun contact opnemen.
Mag ik vragen wat de reden is dat je gaat overstappen? 😞
@Raytje; dankjewel voor je reactie 😃
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.