Skip to main content
Hallo,

Ik heb een nieuwe telefoon gekocht maar heb daarvoor een nano-simkaart nodig. Nu blijkt dat ik nog een oude simkaart van Simyo heb en dus niet een 3-in-1 simkaart.



Waarom moet ik als trouwe klant betalen voor een nieuwe simkaart?

Als ik nu bij een andere provider een abonnement af zou sluiten, hoef ik hier niet voor te betalen.





Groeten,

Jennifer
Bij elke provider betaal je voor een vervangende simkaart. Echter krijg je hem bij sommige gratis als je oude is versleten of gestolen.



Ik heb zo'n beetje alle providers online opgezocht en de prijzen variëren van € 2,50 tot € 30,-.



Ook schrijf je dat je als nieuwe klant de simkaart bij andere providers gratis krijgt. Moest je dan betalen bij Simyo als nieuwe klant?



Het produceren van Simkaarten alsmede het door de provider versturen naar de klant is niet gratis.
Hoi JenniferK, welkom op het Simyo forum :)



Wat leuk dat je een nieuwe telefoon hebt gekocht, maar helaas hier toch een andere simkaart voor nodig hebt. Zoals Raytje aangeeft, kunnen we deze simkaart helaas niet gratis versturen. Deze simkaart moet worden gemaakt, verzonden en technisch gekoppeld worden door collega's. We proberen dit juist zo goedkoop mogelijk te doen, door hier slechts € 5,- voor te vragen.



Hadden wij, toen je klant bij ons werd, de mogelijkheid om je een 3-in-1 simkaart te versturen, dan hadden we dit natuurlijk gedaan. Echter, toen jij in 2012 klant werd, bestonden deze nog niet, omdat er toen nog geen 3 simkaart varianten waren 😞. Begrijp je mijn uitleg?



Groetjes, Tiury



Bedankt voor het antwoord Raytje 🙂

Reageer