.

Beantwoord

Oude simkaart tijdelijk hergebruiken

  • 8 April 2013
  • 3 reacties
  • 774 Bekeken

Badge
Beste simyo,

Mijn iphone moet ik terugsturen ivm een technische storing. Hierdoor ben ik dus een aantal weken niet bereikbaar. Aangezien de Iphone een nano-simkaart heeft kan ik deze zelfde simkaart niet gebruiken in mijn nokia.
Toen ik een simyo-abonnement aanschafte kreeg ik een ''normale'' simkaart. Deze kan ik helaas niet meer gebruiken omdat ik die nano-simkaart had geactiveerd. Kan deze ''normale'' simkaart weer geactiveerd worden zodat ik tijdelijk bereikbaar ben op mijn nokia?

groet,
Melisa
icon

Beste antwoord door Manisha 9 April 2013, 15:47

Bekijk originele reactie

3 reacties

Reputatie 2
Badge +4
Hoi Melisameryem,

Het is technisch niet mogelijk om een oude simkaart te heractiveren.
In dit geval kun je via de persoonlijke pagina op www.simyo.nl een vervangende simkaart bestellen onder het tabblad 'Mijn instellingen & simkaart'. Je zult dan binnen 2 werkdagen een combi simkaart ontvangen die je kunt gebruiken in je Nokia toestel. De vervangende simkaart wordt gekoppeld aan je eigen nummer en de kosten hiervoor bedragen €5,00. De kosten worden op de eerstvolgende factuur in rekening gebracht.

Als je je Iphone terug krijgt kun je opnieuw via de persoonlijke pagina een nano simkaart aanvragen. Deze simkaart zul je weer binnen 2 werkdagen ontvangen. Na de activatie van de nano simkaart kun je weer gebruik maken van je Iphone met je eigen nummer.

Groetjes,

Manisha
Badge
pff ik blijf maar 5 euro uitgeven aan simkaarten..
Badge +1
Hoi melisameryem,

Je kunt eventueel een nanoadapter kopen in een telefoonwinkel. Dit is een hoesje voor de nanosimkaart, waarmee hij de grootte krijgt van een reguliere simkaart.

Reageer