Skip to main content
Ik heb een vervangende simkaart besteld, maar deze kan ik niet activeren omdat het simkaart nummer niet wordt herkend. Tevens is mijn oude simkaart geblokkeerd, maar deze kan ik niet deblokkeren om de een of andere reden. Nu ben ik dus totaal onbereikbaar. Graag bijde simkaarten werkend maken aub.
Simkaart nummer: 59070054'

Vervangende simkaart nummer: 68873384
Hallo Chiem,



Je moet als het goed is gewon je vervangende sim-kaart kunnen activeren via Mijn Simyo.

Je moet wel de nieuwe sim-kaart nummer gebruiken voor de activatie en niet de oude!



Heb je al een keer geprobeerd de code vanuit de e-mail welke je hebt gekregen te plakken in Mijn Simyo?

Let wel op dat het nummer van de nieuwe en oude sim-kaart gelijk moeten zijn.
Ik heb geen e-mail ontvangen?
En als ik mijn oude simkaart wil deblokkeren dan krijg ik dit:Helaas kan je bestelling van een vervangende simkaart niet worden geannuleerd.

Maar ik heb mijn vervangende sim al thuis..
Hoi ChiemMaessen, welkom op het Simyo forum!



Je oude simkaart stond nog op de blokkade ‘gestolen/verloren’. Normaal gesproken kun je deze blokkade er zelf vanaf halen op Mijn Simyo onder het tabblad Mijn instellingen & simkaart.

Apart dat je je nieuwe simkaart niet kon activeren. In principe is het activeren van je simkaart voldoende. Sorry voor het ongemak.



Ik zie dat je vandaag gelukkig al telefonisch bent geholpen. Mijn collega’s van de technische afdeling hebben je nieuwe simkaart geactiveerd. Als het goed is kun je nu bellen met je nieuwe simkaart :)



Werkt alles naar behoren?



@maikel.twinnie; bedankt voor het meedenken 🙂

Reageer