Beste Simyo,
Ivm het verliezen van mijn telefoon heb ik een vervangende simkaart bij u besteld.
Nu zag ik pas later dat het ook mogelijk was om mijn oude simkaart te blokkeren. Dit heb ik meteen gedaan, maar nu vraag ik me af of ik, omdat ik het eigenlijk op de verkeerde volgorde heb gedaan, nu mijn nieuwe vervangende simkaart geblokkeerd heb.
Kunt u mij verder helpen?
Mvg, Nikky
Beste Nikky,
Volgens ons systeem heb je inmiddels een vervangende simkaart bestelt op 7 maart, deze hebben we inmiddels verzonden. Na de verzending van de vervangende simkaart wordt de oude simkaart automatisch geblokkeerd, hiervoor hoef je niks meer te doen. Vervangende simkaarten worden uit veiligheisoverwegingen geblokkeerd verzonden. Om deze te deblokkeren kun je na ontvangst van de simkaart contact met de Klantenservice opnemen.
Groetjes,
Manisha
Volgens ons systeem heb je inmiddels een vervangende simkaart bestelt op 7 maart, deze hebben we inmiddels verzonden. Na de verzending van de vervangende simkaart wordt de oude simkaart automatisch geblokkeerd, hiervoor hoef je niks meer te doen. Vervangende simkaarten worden uit veiligheisoverwegingen geblokkeerd verzonden. Om deze te deblokkeren kun je na ontvangst van de simkaart contact met de Klantenservice opnemen.
Groetjes,
Manisha
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.