Skip to main content
Ik heb een nieuwe simkaart besteld en ontvangen omdat ik een nieuwe telefoon heb, ik heb een paar keer geprobeerd om mijn nieuwe simkaart te activeren krijg steeds de melding dat me simkaart nummer fout is , na een aantal pogingen gestopt ( geïrriteerd )

Toch me nieuwe simkaart in me oude telefoon gedaan en me pin code ingetoetst , weer fout,,, ik dacht wie is hier nu gek,,, ik zie de pincode voor me staan in mijn simyo, na 3 pogingen kaart geblokt,,, gggrrrr ,,,, :@

Me oude simkaart maar weer in me oude tel gedaan en nu werkt ook me oude simkaart niet meer ! En simyo is telefonisch niet te bereiken,,, wie kan mij helpen,, please
Komt ter vervallen 😳 probleem opgelost ,, kreeg net een mail van Simyo met een nieuwe pim code en nieuwe puk code en hopla hij doet het,, happy my 😳
Hoi Mabro, welkom op het Simyo forum!



Erg fijn om te horen dat het is opgelost 🙂 Na de activatie ontvang je inderdaad een nieuwe pin- en pukcode via je e-mail. Bedankt dat je het ons nog even hebt laten weten.



Geniet van je weekend en als je nog vragen of opmerkingen hebt, dan zien we je graag terug 🙂

Reageer