Ik wil per direct opzeggen. Als ik dit online doe via mijn simyo kan ik vervolgens de opdracht tot opzeggen niet verzenden. Hoe kunnen jullie als nog zorgen dat dit verwerkt word.
Bladzijde 1 / 1
Hoi John1234, welkom op het Simyo forum!
Jammer dat je wilt opzeggen. In je gegevens zie ik dat er toch een opzegging is verwerkt. Uiteindelijk is het je dus gelukt. Je abonnement wordt per 1 augustus stopgezet. Als je je abonnement wilt afkopen, dan raad ik je aan om te reageren op de e-mail van mijn collega Bas. Afgelopen dinsdag heeft hij een e-mail gestuurd over de afkoopkosten.
Mag ik vragen wat de reden is dat je bij ons weggaat?
Jammer dat je wilt opzeggen. In je gegevens zie ik dat er toch een opzegging is verwerkt. Uiteindelijk is het je dus gelukt. Je abonnement wordt per 1 augustus stopgezet. Als je je abonnement wilt afkopen, dan raad ik je aan om te reageren op de e-mail van mijn collega Bas. Afgelopen dinsdag heeft hij een e-mail gestuurd over de afkoopkosten.
Mag ik vragen wat de reden is dat je bij ons weggaat?
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.