Kan niet overstappen op prepaid na opzeggen abo ivm emigratie. Dit wordt wel gepushed op de website maar dit is een doodlopende straat. Lukt niet!Â
Hoi ​
Bedankt voor je bericht. Ik heb even een kijkje genomen op jouw aansluiting en ik zie geen mislukte poging tot nummerbehoud. Als je wilt overstappen naar een prepaid aansluiting dien je via onze website een prepaid aansluiting te bestellen met nummerbehoud. Je geeft dan bij optie 2 dat je jouw nummer wilt behouden.Â
Graag hoor ik van je of dit is gelukt, zo niet dan kijken we samen verder naar een oplossing!
Groetjes,
SerenÂ
Dat betekent dus alle naam en adres gegevens etc opnieuw ingeven ook al sta ik geregistreerd als klant met een nummer van Symio? Raar is dat! Dat moet toch simpler kunnen of niet soms???
Dat betekent dus alle naam en adres gegevens etc opnieuw ingeven ook al sta ik geregistreerd als klant met een nummer van Symio? Raar is dat! Dat moet toch simpler kunnen of niet soms???
Ik snap dat je dit graag anders had willen zien, echter is dit momenteel wel hoe het proces loopt. Ik zal je feedback wel doorzetten zodat we dit proces mogelijk in de toekomst kunnen veranderen.Â
Mocht je hulp nodig hebben hoor ik dat overigens ook graag.Â
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.