Skip to main content
Hallo,

Ik heb zojuist mijn vervangende simkaart ontvangen, met instructies hoe deze te activeren, maar in 'Mijn instellingen & Simkaart' staat geen optie 'Vervangende simkaart activeren'. Ik heb het forum even doorlopen en het blijkt dat veel mensen tegen dit probleem aanlopen, maar ik kom geen pasklare oplossing tegen. Kunt u mij helpen? Bij voorbaat dank!

Groet,

Theo Koopman
Ik volg dit bericht ook even, heb namelijk hetzelfde probleem met de nieuwe telefoon van mijn dochter.

Vanmorgen microsim binnen gekregen, maar het is nergens te activeren.



Heb wat gegoogled en kom ook tot de ontdekking dat dit een bijna standaard probleem blijkt te zijn..

Mocht er dit weekend nog iets aan gedaan zou kunnen worden, graag zodat ze maandag weer bereikbaar is op de fiets naar school.



Groet,



Bert Meijer
Vandaag vervangende sim kaart (nano) ontvangen. Volgens de instructies moet deze geactiveerd worden maar de keuze "Activeren vervangende simkaart" is niet aanwezig in "Mijn Simyo" en "Mijn instellingen & simkaart". Telefonisch is de helpdesk op zaterdag niet bereikbaar dus hoe kan dit nu opgelost worden?
Ik heb helaas hetzelfde probleem.
ook ik kan een nieuwe simkaart niet activeren.
Blijkbaar verschijnt er na enige tijd (hoeveel uur later weet ik niet) wel de keuze om de simkaart te activeren. Dat zou men wel wat duidelijker op de website kunnen vermelden! 
Beste allemaal,



Welkom op het Simyo forum :)



We hadden dit afgelopen weekend problemen met het activeren van de simkaart. Gelukkig is dit als het goed is opgelost. Kijk hier voor meer informatie.



Is het bij jullie inmiddels gelukt? 🙂
Hallo,



Inmiddels heb ik de simkaart kunnen activeren.



De link daarvoor stond de volgende dag in 'Mijn Simyo', overigens niet op de pagina 'Mijn instellingen & Simkaart', doch op de eerste pagina.



Vriendelijke groet,

Theo Koopman
Hoi Theo Koopman,



Bedankt voor je terugkoppeling 🙂 Fijn om te horen dat het is gelukt!



Graag tot ziens op het Simyo forum 🙂

Reageer