Hallo,
Ik wil graag een nieuwe simkaart (nano) aanvragen omdat ik volgende week een nieuwe telefoon krijg waar alleen een nano sim in kan. Als ik naar mijn Simyo ga > instellingen > simkaart, staat daar onder het kopje "Vervangende simkaart aanvragen en activeren" echter niet de mogelijkheid om een vervangende simkaart aan te vragen, maar alleen om een simkaart te activeren. Wat kan ik hier aan doen?
Bladzijde 1 / 1
Dat zou betekenen dat je reeds eerder een vervangende kaart heb aangevraagd maar deze nooit hebt geactiveerd. Maar of dat klopt weet alleen jij of het betreft een fout.
Dat zou best eens kunnen, maar betekent dat, dat ik geen nieuwe simkaart kan bestellen als ik die niet-geactiveerde simkaart kwijt ben?
Hoi Dylan97, welkom op het Simyo forum 🙂.
Er stond, zoals Raytje aangeeft, inderdaad nog een verzonden simkaart op je te wachten om geactiveerd te worden. Het is dan voor jou onmogelijk om weer een nieuwe aan te vragen. Ik heb dit zojuist voor je gedaan. Binnen 3 werkdagen valt deze nieuwe simkaart op de mat. Laat je ons weten als je 'm hebt gekregen?
Groetjes, Tiury
Bedankt voor het antwoord Raytje!
Er stond, zoals Raytje aangeeft, inderdaad nog een verzonden simkaart op je te wachten om geactiveerd te worden. Het is dan voor jou onmogelijk om weer een nieuwe aan te vragen. Ik heb dit zojuist voor je gedaan. Binnen 3 werkdagen valt deze nieuwe simkaart op de mat. Laat je ons weten als je 'm hebt gekregen?
Groetjes, Tiury
Bedankt voor het antwoord Raytje!
Ik heb de simkaart ontvangen en geactiveerd. Bedankt!
Bedankt voor je feedback ook namen het Moderator Team 😃
Wat Raytje zegt 😉 Bedankt voor het doorgeven!
Groetjes,
Angela
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.