Skip to main content
Goedemorgen, 

Ik zit op skivakantie in Frankrijk terwijjl ik met mijn scriptoe bezig ben. Nu is mijn nummer afgesloten omdat ik te veel heb verbruikt. Ik kan echter niet de kosten voorschieten omdat ik geen toegang heb tot mijn bank hier. Nu heb ik een internetcafe gevonden waardoor ik niet meer van mijn telefoon gebruik moet maken maar ik kan niet bellen. Is het mogelijk dat mijn simkaart weer wordt geactiveerd en dat ik maandag als ik thuis ben het voorschot betaal? 



Met vriendelijke groet
Goedemorgen, 

Ik zit op skivakantie in Frankrijk terwijjl ik met mijn scriptoe bezig ben. Nu is mijn nummer afgesloten omdat ik te veel heb verbruikt. Ik kan echter niet de kosten voorschieten omdat ik geen toegang heb tot mijn bank hier. Nu heb ik een internetcafe gevonden waardoor ik niet meer van mijn telefoon gebruik moet maken maar ik kan niet bellen. Is het mogelijk dat mijn simkaart weer wordt geactiveerd en dat ik maandag als ik thuis ben het voorschot betaal? 



Met vriendelijke groet




Hoi thomasm1,



Welkom op het forum:)

Enorm balen dat je in het Buitenland met hoogverbruik te maken hebt. het is helaas zo dat we je pas kunnen deblokkeren als de aanbetaling binnen is. Ik snap wel dat jij nu niet in die gelegenheid bent, maar de financiële afdeling gaat daar geen uitzondering voor maken, helaas.

Je zult dus even een ander alternatief moeten zoeken.

Als je maandag het voorschot kunt overmaken, dan komt het helemaal goed.



Groetjes,

Charlene

Reageer