Ik wil een vervangende sim kaart aanvragen en ga naar instellingen dan sim kaart maar zie nergens waar ik kan aanvragen
Hoe verder
klaas Sibrandi
Bladzijde 1 / 1
Beetje naar beneden scrollen.
Eerst zie je het simkaartnummertje, dan status, pincode, pukcode, blokkeren en deblokkeren en dan vervangende simkaart aanvragen en activeren.
Eerst zie je het simkaartnummertje, dan status, pincode, pukcode, blokkeren en deblokkeren en dan vervangende simkaart aanvragen en activeren.
En dat laatste verschijnt dus niet
En met een andere browser ?
Ook niet
Eerst kreeg ik het wel maar toen kreeg ik de melding er iets misgegaan
Nu een paar keer geprobeert maar krijg het niet meer
Eerst kreeg ik het wel maar toen kreeg ik de melding er iets misgegaan
Nu een paar keer geprobeert maar krijg het niet meer
Wacht op de reactie van een moderator, die kan wonderen verrichten....
Bij geen verdere reacties het snelst resultaat.
Op werkdagen binnen 24 uur. Misschien heb je geluk en is er in het weekend een moderator. Geduld dus.
Friesian.
Bij geen verdere reacties het snelst resultaat.
Op werkdagen binnen 24 uur. Misschien heb je geluk en is er in het weekend een moderator. Geduld dus.
Friesian.
Hoi klaas sibrandi,
Je topic heb ik verplaatst naar het subforum Simkaart. Andere forumgebruikers met een soortgelijke vraag kunnen op deze manier je topic sneller vinden.
Ik heb gelijk voor je gekeken 🙂 Je bestelling is op de één of andere manier toch gelukt voordat je een melding kreeg dat het is misgegaan. Wanneer je bestelling gelukt, dan zie je de optie "Vervangende simkaart aanvragen en activeren" niet meer staan op Mijn Simyo onder het tabblad Instellingen > Simkaart.
Pas als je nieuwe simkaart is geactiveerd, is het weer mogelijk om een simkaart te bestellen. Anders kan het dat je twee keer achterelkaar een simkaart bestelt en dat is natuurlijk niet de bedoeling :)
Laat je weten wanneer die binnen is?
@Raytje & Friesian; top dat jullie meehelpen, bedankt 😃
Je topic heb ik verplaatst naar het subforum Simkaart. Andere forumgebruikers met een soortgelijke vraag kunnen op deze manier je topic sneller vinden.
Ik heb gelijk voor je gekeken 🙂 Je bestelling is op de één of andere manier toch gelukt voordat je een melding kreeg dat het is misgegaan. Wanneer je bestelling gelukt, dan zie je de optie "Vervangende simkaart aanvragen en activeren" niet meer staan op Mijn Simyo onder het tabblad Instellingen > Simkaart.
Pas als je nieuwe simkaart is geactiveerd, is het weer mogelijk om een simkaart te bestellen. Anders kan het dat je twee keer achterelkaar een simkaart bestelt en dat is natuurlijk niet de bedoeling :)
Laat je weten wanneer die binnen is?
@Raytje & Friesian; top dat jullie meehelpen, bedankt 😃
Laat het weten dat die binnen is
Prettig weekend
Prettig weekend
Kijk voor ons ook iets nieuws, de optie verdwijnt :D
Goed om te weten. 🙂
Goed om te weten. 🙂
Simkaart is binnen en alles werkt prima
Bedankt voor de hulp
Kan gesloten worden
Bedankt voor de hulp
Kan gesloten worden
Hoi klaas sibrandi,
Goed om te horen dat je simkaart binnen is en dat hij naar behoren werkt! Mocht je nog verdere vragen hebben, weet je het Simyo forum te vinden.
Groetjes, Tiury
Goed om te horen dat je simkaart binnen is en dat hij naar behoren werkt! Mocht je nog verdere vragen hebben, weet je het Simyo forum te vinden.
Groetjes, Tiury
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.