goedemorgen, ik heb een nieuwe simkaart aangevraagd en deze in een nieuw toestel (iphone 5s) geplaatst en nu accepteerd de telefoon de puk-code niet. Ook na het plaatsen van de nieuwe sim-kaart in de oude iphone 4 biedt geen soelaas. Kan u mij helpen svp?
Bladzijde 1 / 1
Hoi vincent001,
Wat is het onhandig dat je de nieuwe simkaart niet in gebruik kunt nemen, omdat je niet de juiste pukcode hebt gekregen. Als het goed is heb je vlak na het activeren van je nieuwe simkaart een nieuwe pin en pukcode ontvangen per e-mail. Heb je deze e-mail gehad en deze codes al getest?
Groetjes, Tiury
Wat is het onhandig dat je de nieuwe simkaart niet in gebruik kunt nemen, omdat je niet de juiste pukcode hebt gekregen. Als het goed is heb je vlak na het activeren van je nieuwe simkaart een nieuwe pin en pukcode ontvangen per e-mail. Heb je deze e-mail gehad en deze codes al getest?
Groetjes, Tiury
na de een na laatste poging om mijn pukcode te laten accepteren deed de telefoon het spontaan. Hoe en waarom compleet onduidelijk, misschien dat er een bepaalde vertraging ergens inzit, hoe dan ook probleem opgelost.
Hoi vincent001,
Heh, dat is gek. Naja, in ieder geval super dat het "probleem" zichzelf opgelost heeft 😛.
Heb je er verder nog vragen over?
Groetjes,
Estelle
Heh, dat is gek. Naja, in ieder geval super dat het "probleem" zichzelf opgelost heeft 😛.
Heb je er verder nog vragen over?
Groetjes,
Estelle
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.