.

Beantwoord

Ongeactiveerde micro-sim aanvragen

  • 31 July 2012
  • 5 reacties
  • 807 Bekeken

Badge
Hoi,
Hoe kan ik een ongeactiveerde micro simkaart bestellen?
groetjes
icon

Beste antwoord door 3llen 31 July 2012, 18:23

Bekijk originele reactie

5 reacties

Badge +2
Hoi Jacqueline,

Je kunt een micro simkaart op 2 manieren bestellen:
1. via de Simyo klantenservice (1200 vanaf je mobiele telefoon). Op deze manier blijft je simkaart actief totdat je de nieuwe kaart ontvangt en activeert.
2. via je persoonlijke pagina op Mijn Simyo. Als je de micro simkaart (gewone simkaar is tegenwoordig een gewone simkaart en micro simkaart in 1 - het is afhankelijk van hoe de simkaart uit het kaartje drukt) via deze weg aanvraagt wordt je huidige simkaart gedeactiveerd en ben je dus niet bereikbaar totdat je de nieuwe simkaart ontvangt


Fijne avond!

Groet,
Ellen
Badge
Hoi Jacqueline, Je kunt een micro simkaart op 2 manieren bestellen: 1. via de Simyo klantenservice (1200 vanaf je mobiele telefoon). Op deze manier blijft je simkaart actief totdat je de nieuwe kaart ontvangt en activeert. 2. via je persoonlijke pagina op Mijn Simyo. Als je de micro simkaart (gewone simkaar is tegenwoordig een gewone simkaart en micro simkaart in 1 - het is afhankelijk van hoe de simkaart uit het kaartje drukt) via deze weg aanvraagt wordt je huidige simkaart gedeactiveerd en ben je dus niet bereikbaar totdat je de nieuwe simkaart ontvangt Fijne avond! Groet, Ellen


Hoi, Duidelijk. Wel raar dat we als klant dit in een forum moeten vinden door tig vragen en antwoorden door te ploegen. Waarom staat dit niet duidelijk bij de selfservice. Eigenlijk kon ik mij niet voorstellen dat als je een andere micro sim aanvraagt omdat je een nieuwe telefoon koopt een risico zou kunnen lopen dat simyo ewoon je oude kaart blokkeert voordat je de nieuwe ook nog maar ontvangen hebt.
Zal morgen maar 1200 bellen en hopen dat ik snel een nieuw kaartje voor mijn nieuwe tel heb.
groet emiel
Badge +6
Beste Emielsaskia,

Ik heb het voor je nagekeken in het systeem. Er zal vandaag een ongekoppelde micro simkaart worden verstuurd.
De simkaart zal je met 2 รก 3 werkdagen ontvangen. Wanneer je simkaart hebt ontvangen dien je contact op te nemen met de klantenservice om de simkaart te koppelen.
Badge
Beste Emielsaskia,

Ik heb het voor je nagekeken in het systeem. Er zal vandaag een ongekoppelde micro simkaart worden verstuurd.
De simkaart zal je met 2 รก 3 werkdagen ontvangen. Wanneer je simkaart hebt ontvangen dien je contact op te nemen met de klantenservice om de simkaart te koppelen.



Dank je, zeker voor nakijken en snelle reactie. Na half uur aan de lijn bij nr 1200 klantenservice heeft iemand het geregeld. Inderdaad. Hoop dat voor activeren de wachtrij een half uur korter gaat zijn !
Maar daarmee is mijn vraag niet beantwoord:
Waarom kun je bij selfservice niet vinden dat je zo een nieuwe microsim moet bestellen, en waarom kun je dat niet zelf regelen door een sim online aan te vragen en daarna te activeren? Dan belast die klantenservice ook wat minder.
groeten emiel
Reputatie 5
Badge +10
Hoi emielsaskia,

Communiceren via de website hoe je een ongeactiveerde micro simkaart kunt aanvragen, is inderdaad een punt ter verbetering. Daarnaast wordt er ook gekeken naar procesverandering m.b.t. het aanvragen van een vervangende simkaart.

Groetjes,

Alex

Reageer