.

Beantwoord

Onduidelijke status aanvraag nieuwe simkaart, is de bestelling binnengekomen?

  • 19 May 2015
  • 4 reacties
  • 130 Bekeken

Gisteren (18 mei0 heb ik een nano simkaart aangevraagd. Ik zie zojuist dat op mijn saldo nog geen € 5 in mindering is gebracht. ook heb ik geen e-mail of sms ontvangen dat de bestelling verwerkt wordt. Omdat ik binnenkort op vakantie ga, wil ik graag z.s.m. de nano simkaart ontvangen. Graag een reactie met de status van mijn bestelling.

Met vriendelijke groet, Karel
icon

Beste antwoord door MichD 19 May 2015, 18:07

Bekijk originele reactie

4 reacties

Reputatie 4
Badge +8
Beste Karel (easterner),

Ik zal je vraag zo goed mogelijk beantwoorden, aangezien ik onlangs ook een vervangende nano- simkaart heb aangevraagd voor mijn iPhone 6.

Nadat je de aanvraag voor een vervangende simkaart (binnen mijn Simyo) hebt gedaan, krijg je gelijk een melding op het scherm, dat je aanvraag wordt verwerkt.
Je krijgt dus geen aparte email erachter aan (heb ik namelijk ook niet gehad), wat trouwens wel een goede verbetering zou zijn vanuit Simyo, aangezien je dan ook een bevestiging in je mailbox hebt.

Je ontvangt je vervangende (nano-) simkaart binnen 3 werkdagen!
Dus afhankelijk van wanneer jij hem gisteren (maandag 18 mei) hebt besteld, zou je jouw (nano-) simkaart uiterlijk donderdag 21 mei via de post moeten ontvangen, afhankelijk van hoe snel PostNL het levert.
Zelf had ik hem al binnen 48 uur op de deurmat liggen.

Dus hopelijk ga je pas na donderdag 21 mei op vakantie.

Fijne vakantie alvast!
Reputatie 4
Badge +10
Hoi easterner, welkom op het Simyo forum!

Je topic heb ik verplaatst naar het subforum Simkaart. Op deze manier kunnen anderen je topic sneller vinden.

Super dat MichD al een uitgebreide reactie heeft geplaatst. Ik heb gecontroleerd of je bestelling is binnengekomen. Je bestelling is goed gegaan en gisteren is deze verzonden. Ook is de € 5 gisteren van je beltegoed afgegaan.

We zijn momenteel bezig met een nieuwe Mijn Simyo pagina. We werken er dus ook aan om duidelijk aan te geven dat je simkaart bestelling goed is gegaan ;)

Je ontvangt hem inderdaad binnen drie werkdagen. Wanneer ga je op vakantie? 🙂 Laat je ons weten wanneer je hem binnen hebt?

@MichD; bedankt voor je uitgebreide en duidelijke antwoord 😃
Hallo Naomi,

Dank voor je antwoord. Ik heb vandaag de simkaart ontvangen en inmiddels geactiveerd. Nogmaals mijn dank voor je hulp.
Reputatie 3
Badge +7
Hoi easterner,

Fijn dat je de simkaart binnen hebt 🙂 Graag gedaan en een fijne vakantie!

Reageer