.

Beantwoord

Onduidelijke afsluiting?

  • 2 April 2013
  • 4 reacties
  • 317 Bekeken

Badge
Hier begrijp ik echt niets van. Geen sms. Geen email. Geen enkel bericht vanuit Simyo omtrent een mogelijke afsluiting.

Alle facturen zijn betaald incl. de laatste van februari. (die inmiddels afgeschreven is op 28-03-2013) 
Tot mijn grote verbazing ben ik "wegens administratieve redenen" afgesloten door mijn "service provider".

Ben verschrikkelijk benieuwd naar de reden waarom mijn aansluiting is geblokkeerd.

Morgenochtend vroeg ben ik de eerste die contact opneemt met de klantenservice.
Dit bericht is met de hoop geschreven dat er nu nog een fanatieke Simyo medewerker op het forum actief is.
icon

Beste antwoord door Alex 5 April 2013, 14:43

Bekijk originele reactie

Dit topic is gesloten. Je kunt geen reactie achterlaten.

4 reacties

Badge
Update: Het lijkt erop dat mijn nummer is opgeheven. Niet bereikbaar meer.
Ben je niet extreem veel over je abbonnement heen gegaan? Dan word je afgesloten vanwege hoogverbruik, en moet je eerst een voorschot doen voordat je weer word aangesloten.
Reputatie 3
Badge +9
Hoe weet je dat het nummer definitief is afgesloten?
Reputatie 5
Badge +10
Hoi webkraaij,

Ik zie dat je deze vraag ook in dit topic hebt gesteld. Je vraag is daar inmiddels ook beantwoord. Ik zal dit topic daarom sluiten. Dat maakt het forum ook overzichtelijker.

Groetjes,

Alex