.

Beantwoord

Ondertekenen contract lukt niet, wat nu?

  • 12 March 2023
  • 1 reactie
  • 89 Bekeken

Beste, 

vandaag is mijn oude abbo afgelopen van KPN en zou mijn nieuwe met nummerbehoud van simyo moeten werken. 
Ik kan mijncontrwct niet onderteken zowel met mijn huidige nummer die ik meeneem en met het nummer en wachtwoord die klim de mail heb gehad voor tijdelijk gebruik. 
simyo staat in mijninstellingen wel als profider maar kan dus niks doen zonder WiFi! 
Heeft iemand een tip of weet wat te doen?!

Dus als ik vinger venster kom na inloggen en wachtwoord wijzigen dat je je contract moet downloaden als pdf en onderteken krijg ik steeds een fout melding!! 

icon

Beste antwoord door Roeqajja 13 March 2023, 17:02

Bekijk originele reactie

1 reactie

Reputatie 7
Badge +6

Hoi @Sander Hammann,

Bedankt voor je bericht. Wat onhandig dat je een foutmelding krijgt zodra je je contract probeert te bevestigen!

Ik zie dat het activeren van je simkaart inmiddels is gelukt. Fijn om te zien! 😊

Mocht je nog vragen hebben, dan hoor ik het graag. Ik wens je een prettige dag!

Groetjes,
Roeqajja

Reageer