Hi @WilDieteren,
Bedankt voor je bericht. Ik kijk graag met je mee wat er aan de hand is.
Ik zie op je aansluiting inderdaad dat de aanvraag voor je vervangende simkaart is getermineerd. Dit is dus goed gegaan!
Ik heb verder een vergoeding ingediend voor de kosten van €5, je zult hier binnen één week een e-mail over krijgen ter bevestiging. De kosten zullen dan verwijderd worden van je factuur. Het is dus nog even afwachten, maar de kosten zullen verwijderd worden.
Groetjes,
Roeqajja
Roeqajja,
Dank voor de snelle reactie, en het regelen van de vergoeding. Ik heb net een mailtje gehad dat de vergoeding op de factuur van september zal staan.
Hi @WilDieteren,
Bedankt voor je reactie. Super! Dan heb je de e-mail al sneller ontvangen dan verwacht. Geen dank hoor.
Groetjes,
Roeqajja
Roeqajja,
In de app zie ik het nog niet maar ik ben waarschijnlijk te ongeduldig. Wanneer zou ik het in de app moeten zien denk je?
Hi @WilDieteren,
Bedankt voor je reactie.
Geen zorgen, de factuur zal aangepast worden voordat hij klaar staat. Ik vermoed dat je dit binnen één week terugziet, maar dit hangt van de desbetreffende afdeling af. Zoals ik al zei is het dus nog eventjes afwachten, er zit namelijk een proces achter.
Groetjes,
Roeqajja
Roeqajja,
De factuur is aangepast, nogmaals dank voor je hulp,
Hi @WilDieteren,
Bedankt voor je reactie.
Fijn om te horen! Graag gedaan hoor, ik wens je een hele prettige dag verder.
Groetjes,
Roeqajja
Roeqajja,
ik vond toen ik thuiskwam een envelop met daarin een simkaart, ik neem aan dat ik die kan weggooien, correct?
Roeqajja,
ik vond toen ik thuiskwam een envelop met daarin een simkaart, ik neem aan dat ik die kan weggooien, correct?
Hi @WilDieteren,
Je mag deze doorknippen en recyclen .
Groetjes,
Seren