Goedenmiddag,
Mijn simkaart staat volgens de provider geblokkeerd.
Staat nog genoeg beltegoed op en wordt al jaren automatisch opgewaardeerd.
Geen idee wat de reden hier van kan zijn.
Kunt U dit a.u.b.. herstellen ?
Met vr. gr. Betty B.
Bladzijde 1 / 1
Hoi Betty B.,
Welkom op het Forum!
Ik vind het ontzettend vervelend dat je geen gebruik kunt maken van je aansluiting!
Volgens onze gegevens heb je voldoende beltegoed en zou je hier gewoon gebruik van moeten kunnen maken. Heb je al geprobeerd om je telefoon even uit en aan te zetten? Op deze manier registreert je simkaart zich met de juiste gegevens op het netwerk.
Gaat het lukken zo?
Groetjes,
Asma
Welkom op het Forum!
Ik vind het ontzettend vervelend dat je geen gebruik kunt maken van je aansluiting!
Volgens onze gegevens heb je voldoende beltegoed en zou je hier gewoon gebruik van moeten kunnen maken. Heb je al geprobeerd om je telefoon even uit en aan te zetten? Op deze manier registreert je simkaart zich met de juiste gegevens op het netwerk.
Gaat het lukken zo?
Groetjes,
Asma
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.