Skip to main content
Ik doe via mijn simyo rekeningen automatisch betalen, maar op het moment dat de maandelijkse  betaling afgeschreven moest worden stond er niet genoeg geld op de rekening (2 dagen later wel). Ik ben gelijk afgesloten,  wordt er niet later opnieuw geprobeerd de afschrijving te doen? Wanneer wordt ik weer aangesloten? Moet ik eerst zelf opdracht geven tot betalen van de rekening, ik ben bang dat het dan 2x gebeurd, maar ik wil wel weer zsm kunnen bellen...
Ik doe via mijn simyo rekeningen automatisch betalen, maar op het moment dat de maandelijkse  betaling afgeschreven moest worden stond er niet genoeg geld op de rekening (2 dagen later wel). Ik ben gelijk afgesloten,  wordt er niet later opnieuw geprobeerd de afschrijving te doen? Wanneer wordt ik weer aangesloten? Moet ik eerst zelf opdracht geven tot betalen van de rekening, ik ben bang dat het dan 2x gebeurd, maar ik wil wel weer zsm kunnen bellen...



Hoi 160698,



Je bent op dit moment niet afgesloten. Dat gebeurt nog niet als je afschrijving 1x niet lukt, hoor. Je ontvangt vanzelf een eerste herinnering op je email, met daarin een link naar iDeal om te betalen. Gaat het misschien om een ander aansluiting dan degene waar je ten tijde van dit bericht mee was ingelogd op Mijn Simyo? Deze aansluiting is namelijk gewoon actief op het netwerk.

Ik raad je dus aan om je toestel even uit te zetten en dan weer aan. Zodat de simkaart zich kan aanmelden. Mocht je die melding blijven houden, kun je dat dan hier laten weten?



Groetjes,

Charlene

Reageer