Skip to main content
Ik heb heeeel perongeluk verkeerde simkaart met besteld met nummerbehoud, en daar ben ik pas vandaag achtergekomen. Mijn abonnement is namelijk al gestart vanaf vandaag, en me nummer is ook al vandaag overgezet. Alleen heb ik een klein probleempje, namelijk dat nano niet geschikt is voor mijn Samsung Galaxy S3. 

Ik heb geen enig idee wat ik nu moet doen. Tips?!?!?
Hoi sssena_,



Welkom op het Simyo forum :D



Vervelend dat je nu zonder simkaart zit 😞 Ik zie dat je ondertussen al een nieuwe simkaart hebt aangevraagd. Deze hebben wij vanmorgen om 6:15 op de post gedaan. Het kan zijn dat je de simkaart vandaag al ontvangt, anders valt deze morgen op de mat. Helaas kunnen wij de simkaart niet sneller leveren omdat Simyo afhankelijk is van de post.



Kun je het me laten weten als je de simkaart hebt ontvangen?
Hallo ik had een vraag ik heb een te kleine simkaart bij jullie besteld daar heb ik nu een abonnement op. Zou het mogelijk zijn om een wat grotere simkaart te kunnen krijgen? Hij moet passen in de liqoud 1 duo sim voor een acer
Hoi vreugdE, welkom op het Simyo forum :)



In je gegevens zie ik dat je een nanosim hebt besteld, jouw telefoon heeft een gewone simkaart simkaart nodig, inderdaad:(

Je kunt op Mijn Simyo, op het tabblad Mijn instellingen & Simkaart een vervangende simkaart bestellen. Deze kost slechts €5 en heb je binnen een paar werkdagen in huis.

Reageer