Skip to main content

Ik ben ongeveer 2 weken geleden een overstap gedaan van Simyo Prepaid naar Sim only. Die overstap heb ik toen gelijk geannuleerd. De enige manier was om een nieuwe simkaart te bestellen. Die heb ik besteld en daarbij zat ook een nieuw nummer gekregen. Ik heb toen een nummer overzetting aangevraagd en toen zouden jullie binnen enkele dagen een overstap van mijn oude nummer naar mijn nieuwe simkaart doen en dat is nog niet gebeurd. Kan dat snel gebeuren? Alvast bedankt!

Hoi @Rutger Lindenholz,

Bedankt voor je bericht. Ik kan begrijpen dat je hier vragen over hebt. Op jouw aansluiting zie ik dat jouw nummerbehoud verzoek op 6 december is afgewezen. Hier ben je per mail over geïnformeerd, de reden kun voor de afwijzing kun je ook terugvinden in deze mail. Ik wil je vragen om deze mail goed door te lezen hierin staat namelijk ook wat de vervolgstappen zijn. Mocht je er niet uitkomen hoor ik het graag. 

Groetjes,
Seren


Reageer