.

Beantwoord

Nummer overgezet en geen verbinding?

  • 6 September 2014
  • 4 reacties
  • 680 Bekeken

Badge
Hoi ik ben als het goed is net overgezet en mijn oude nummer behouden maar de nieuwe simkaart werkt niet en geeft aan geen service?
ik heb een iphone 4 en alle instellingen reeds naar fabrieksinstellingen gezet en nog steeds werkt het niet ook heb ik de aan en uitknop tegelijkertijd met de ronde knop gedrukt maar werkte ook niet?
hoe nu verder ik ben niet bereikbaar en het hele weekend ligt voor de boeg?
mijn oude provider heeft ook al stopgezet!!

hoogachtend

D.Mittertreiner
icon

Beste antwoord door Naomi 8 September 2014, 12:18

Bekijk originele reactie

4 reacties

Hallo Dennis33.

Verwijder je 06 nummer uit de tekst vanwege privacyredenen,  zou ik adviseren.
De moderator vind je 06 terug in de simyo database via je gebruikersnaam.
Misschien dat twitter helpt........

Groet,
Friesian
Badge
inmiddels al 24 geen verbinding?
hoezo zou twitter helpen ?ik zit daar nooit op?
Reputatie 7
Badge +9
Tijdens het weekend zul je in principe geen Simyo medewerkers op dit forum aantreffen, maar een aantal van hen houden wel het Twitter account van Simyo in de gaten. Vandaar dat Twitter in het weekend de aangewezen weg is om hulp te krijgen van Simyo.
Reputatie 4
Badge +10
Hoi Dennis33, welkom bij Simyo en welkom op het forum!

Ik zie dat je twee topics hebt geplaatst. Om het forum overzichtelijk te houden heb ik je vraag in dit topic beantwoord. Ik wil je vragen om in dit topic verder te reageren 🙂 Heel goed dat je, op aanraden van Friesian, je telefoonnummer hebt verwijderd. In je dubbele topic heb ik je telefoonnummer ook even verwijderd. We kunnen je telefoonnummer zien doordat je bent ingelogd via Mijn Simyo.

Onze klantenservice is doordeweeks open. Het kan zijn dat er soms in het weekend wordt gewerkt, op Twitter heb je dan de grootste kans. Friesian en Scotsman raden je om deze reden aan via Twitter je vraag te stellen.

Heel vervelend dat je niet kan bellen 😞 Goed van je dat je al het een en ander hebt geprobeerd, zoals terugzetten naar fabrieksinstellingen en een reboot. Je telefoonnummer is afgelopen vrijdag, in de loop van de dag overgezet naar Simyo. Ik heb je simkaart even gereset. Zou je je toestel uit en aan willen zetten, zodat je simkaart zich opnieuw aanmeld op het netwerk? 🙂 Als dit niet voldoende is, wil je dan je iPhone synchroniseren via iTunes?

Laat je mij weten of het met deze instructies is gelukt? Mocht dit nog niet het geval zijn, dan hoor ik graag wat je precies ziet verschijnen op het beeldscherm. Of je wel kan internetten of dat beide niet kunnen.

@Friesian en Scotsman; bedankt voor jullie reacties 🙂

Reageer