.

Beantwoord

Nummer niet in gebruik na activeren vervangende sim kaart

  • 8 May 2013
  • 1 reactie
  • 328 Bekeken

Zojuist heb ik mijn sim kaart vervangen voor een nano simkaart. De simkaart heb ik geactiveerd op de website.
Nu geeft de IPhone5 de melding dat deze geen service heeft. Dit geldt ook voor de oude simkaart.
Daarnaast wordt er aangegeven dat mijn nummer niet in gebruik is, als ik mijn nummer bel. Ook inloggen op Simyo website lukt niet meer.
Weet iemand hiervoor een oplossing?

Groeten, Suzanne
icon

Beste antwoord door Charlene 13 May 2013, 11:44

Bekijk originele reactie

1 reactie

Badge +8
Zojuist heb ik mijn sim kaart vervangen voor een nano simkaart. De simkaart heb ik geactiveerd op de website.
Nu geeft de IPhone5 de melding dat deze geen service heeft. Dit geldt ook voor de oude simkaart.
Daarnaast wordt er aangegeven dat mijn nummer niet in gebruik is, als ik mijn nummer bel. Ook inloggen op Simyo website lukt niet meer.
Weet iemand hiervoor een oplossing?

Groeten, Suzanne


Hoi Suuz87,

Heb je je iPhone al aan een pc/laptop gekoppeld zodat iTunes deze kan synchroniseren?
Ik zie dat je de nano-simkaart inderdaad geactiveerd hebt. Ik zie ook dat je gisteren gebruik hebt kunnen maken van je aansluiting, was dat met je nano-simkaart?

Kun je ook even laten weten of het inloggen op Mijn Simyo (weer) lukt? Dit zou gewoon moeten kunnen met je eigen telefoonnummer en het wachtwoord dat je gewend bent.

Groetjes,

Charlene

Reageer