Skip to main content

.

Ik heb net een nieuwe Simyo simkaart maar ik kan hier nog niet mee bellen. Hij is al geactiveerd via de website maar ik heb het nummer nog niet kunnen verifieren, want ik drukte per ongeluk op annuleer. Wat moet ik nu doen om weer te kunnen bellen?!:?
Is al opgelost
Hoi SVR,



Wou net op je bericht reageren.



Fijn dat het is opgelost.

Mogen we ook even weten wat het probleem nu werkelijk was en de oplossing?
Ik heb geen idee. Hij deed het gewoon opeens weer. Dus ik heb geen idee wat het probleem was, en ook niet wat de oplossing was.
Hoi SvR, welkom op het Simyo forum :)



Wat onhandig dat je de nieuwe simkaart niet meteen in gebruik kon nemen. Volgens mijn gegevens was er een korte vertraging op het netwerk bij het activeren. Dit heeft zichzelf gelukkig opgelost.



Bedankt dat je ons hebt laten weten dat het als is opgelost!



Groetjes, Tiury

Reageer