Skip to main content

.

Beantwoord

Nummer al in gebruik op whatsapp?

Ik heb gisteren mijn tel kaartje gekregen, in mijn tel gezet en watsapp aangemaakt. Na een uurtje kreeg ik al het eerste boze bericht in het pools en nu steeds gebeld door Poolse nummers +48.

graag wil ik een ander nummer 

Beste antwoord door JanD

Beste ​@Monique90 je kunt via de bekende kanalen contact opnemen met Simyo voor een ander nummer.

Zie onderstaande link:

https://www.simyo.nl/klantenservice#contact

Bekijk originele reactie
Dit topic is gesloten. Je kunt geen reactie achterlaten.

4 reacties

JanD
  • 856 reacties
  • antwoord
  • 10 april 2025

Beste ​@Monique90 je kunt via de bekende kanalen contact opnemen met Simyo voor een ander nummer.

Zie onderstaande link:

https://www.simyo.nl/klantenservice#contact

Seren
Community manager
Forum|alt.badge.img+7
  • Community manager
  • 1804 reacties
  • 10 april 2025

Hoi ​@Monique90,

Bedankt voor je bericht. Wat vervelend om te horen dat je lastiggevallen wordt. Ik kan me goed voorstellen dat dit een vervelende situatie voor je is.

Zoals ​@JanD al heeft aangegeven in zijn reactie kun je via onze bekende klantenservicekanalen contact opnemen om een nieuw nummer aan te vragen. Goed om te weten: het aanvragen van een nieuw nummer kost normaal gesproken €5,00. Deze kosten worden dan verrekend op de factuur of afgetrokken van het beltegoed. In jouw geval zullen wij deze kosten niet in rekening brengen.

Ik zie dat je inmiddels ook telefonisch contact hebt opgenomen en dat je daarbij geholpen bent met het wijzigen van je nummer. Laat je me weten of je hiermee bent geholpen?

Heel erg bedankt voor je hulp ​@JanD

Groetjes,
Seren

• auteur
  • Beginner
  • 1 reactie
  • 10 april 2025

Ik ben geholpen en heb meteen een ander nummer gekregen! Dus ben goed geholpen.

Groetjes Monique

Seren
Community manager
Forum|alt.badge.img+7
  • Community manager
  • 1804 reacties
  • 11 april 2025
Monique90 schreef:

Ik ben geholpen en heb meteen een ander nummer gekregen! Dus ben goed geholpen.

Groetjes Monique

Fijn om te horen dat je goed bent geholpen! Omdat je vraag is beantwoord zal ik dit topic sluiten.

Mocht je een andere vraag hebben ​kun je altijd een nieuw topic openen!