Ik heb een nieuwe iphone en daarom een namo sim aangevraagd. Na activering kreeg ik helaas de melding 'geen service' en kan ik dus niet bellen etc.
Meteen gebeld, daar werd mij verteld dat het een storing was die vanavond zou moeten zijn opgelost. Inmiddels is het 19:00 en ik heb nog steeds geen service! Ik ben pas kort bij Simyo en nu al een hele dag niet te bereiken, erg jammer.
Hoe los ik dit dus op?
Bladzijde 1 / 1
Heb je de telefoon al eens helemaal uitgezet? Dus de uitknop lang indrukken en dan naar rechts vegen. Even 30 seconden wachten en dan weer op de knop drukken tot ie aangaat.
Soms wil dat wel eens helpen.
Soms wil dat wel eens helpen.
Hoi Dieuwe, welkom op het Simyo forum!
Er was gisteren een tijdelijke vertraging bij het activeren van simkaarten. Gelukkig zie ik dat je inmiddels wel weer gebruik hebt gemaakt van je simkaart, dus ga ik er vanuit dat het helemaal goed is gekomen :)
Vaak is het uit/aan zetten van je telefoon een goede manier om je telefoon/simkaart te laten aanmelden bij het netwerk, bedankt voor die suggestie koorelle 🙂!
Er was gisteren een tijdelijke vertraging bij het activeren van simkaarten. Gelukkig zie ik dat je inmiddels wel weer gebruik hebt gemaakt van je simkaart, dus ga ik er vanuit dat het helemaal goed is gekomen :)
Vaak is het uit/aan zetten van je telefoon een goede manier om je telefoon/simkaart te laten aanmelden bij het netwerk, bedankt voor die suggestie koorelle 🙂!
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.