Sim kaart op zaterdag 25 juli besteld, nu 29 juli nog niets binnen. Dus geen drie werkdagen! Wel alle mailing ontvangen. Betreft prepay en is afgeschreven.
Bladzijde 1 / 1
Hoi Henk,
Welkom op het Simyo Forum.
Soms duurt het inderdaad wat langer bij PostNL.
Misschien is het verstandig om te wachten tot morgen.
Heb je hem dan niet raad ik aan contact op te nemen met de klantenservice.
Dit kan door een reactie op het topic of even het KS nummer bellen op de website.
Heb ik je zo goed geholpen?
Welkom op het Simyo Forum.
Soms duurt het inderdaad wat langer bij PostNL.
Misschien is het verstandig om te wachten tot morgen.
Heb je hem dan niet raad ik aan contact op te nemen met de klantenservice.
Dit kan door een reactie op het topic of even het KS nummer bellen op de website.
Heb ik je zo goed geholpen?
Controleer je adres gegevens even op je Mijn Simyo.. Wellicht is dit verkeerd vanwege een eventuele verhuizing?
Hoi Henk van Hulst, welkom op het Simyo forum!
Voor het overzicht op het forum heb ik je topic verplaats naar het subforum Simkaart.
Als jij op de 29e je simkaart nog niet in de bus hebt liggen, dan duurt het inderdaad langer dan de beloofde drie werkdagen :(
In je gegevens zie ik dat 'ie op de 27e verstuurd is, dus normaal gesproken had 'ie er al moeten zijn.
Ik zou je willen aanraden om net als Raytje aangeeft op Mijn Simyo je adres te checken op Mijn Simyo. Kun je laten weten of dat klopt?
Raytje en maikel.twinnie; dank voor het meedenken!
Voor het overzicht op het forum heb ik je topic verplaats naar het subforum Simkaart.
Als jij op de 29e je simkaart nog niet in de bus hebt liggen, dan duurt het inderdaad langer dan de beloofde drie werkdagen :(
In je gegevens zie ik dat 'ie op de 27e verstuurd is, dus normaal gesproken had 'ie er al moeten zijn.
Ik zou je willen aanraden om net als Raytje aangeeft op Mijn Simyo je adres te checken op Mijn Simyo. Kun je laten weten of dat klopt?
Raytje en maikel.twinnie; dank voor het meedenken!
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.