Skip to main content
Ik heb een samsung s5 mini gekocht. Maar krijg de melding dat ik niet kan aanmelden op kpn netwerk. Ik heb al een nieuwe apn ingevoerd. Gekeken of mijn instelling van mobiele netwerken aanstaat. Maar blijf de melding krijgen. Ik kan niet bellen en heb buitem wifi geen 3g internet. Wat kan er fout zijn?
Hoi,



Moest je voor je S5 mini een kleine simkaart hebben? En zo ja, heb die die misschien geknipt (of laten doen)? Als dat zo is, heb je kans dat je simkaart stuk is.



Als je een nieuwe simkaart heb gehad, is deze geactiveerd?
Ja de simkaart is kleiner gemaakt. Vervolgens in een ander toestel geprobeerd en toen deed het netwerk het wel.
Er is een kans dat de kaartlezer van de S5 mini gevoeliger is en je verknipte simkaart niet herkent.



Probeer eens een andere Simkaart in je toestel (liefst niet verknipt). Zo kun je uitsluiten of je nieuwe telefoon geen defect heeft onder andere.



Je kan ook een nieuwe simkaart bestellen, in je Mijn Simyo omgeving en dan tabblad Mijn Instellingen & Simkaart.



Je ziet 3 verschillende maten maar je krijgt, ongeacht keuze, altijd een 3in1 en dus de juiste.
Hoi Judith S, welkom op het Simyo forum :$



Leuk dat je een nieuwe telefoon hebt! Wat Raytje aangeeft, kan een reden zijn dat je simkaart niet wordt gezien in je nieuwe telefoon. Heb je de tip van Raytje al geprobeerd? Je kunt dus een andere simkaart testen in je eigen telefoon.



Weet je daarbij ook of je een simlock hebt? Dit zou ook een reden kunnen zijn dat je simkaart niet wordt herkend.



Laat je het weten? :$



@Raytje; dankjewel voor je hulp!
Andere simbaar geprobeerd, werkte ook niet. Terug gegaan naar de winkel, nu nieuwe telefoon en het werkt nu allemaal wel!

Bedankt voor jullie snelle reacties
Top dat het opgelost is..



En graag gedaan.



:)



Tot ziens op het forum..
Hoi Judith S,



Fijn dat het nu verholpen is :)



Bedankt voor het op de hoogte houden!

Reageer