Skip to main content
Vraag

Nieuwe telefoon eSIM geactiveerd alleen noodoproepen

• June 1, 2026
  • 5 reacties
  • 25 Bekeken

Heb een nieuw telefoon de samsung s25 en hier mij esim op geactiveerd.. werkte op mijn s22 ook altijd prima.

Maar heb nu alles geactiveerd en in de app geeft die aan dat het goed is alleen staat er nog steeds alleen noodoproepen..

Heb alle mogelijke contacten geprobeerd whatsapp en jullie bellen maar geen antwoord 

5 reacties

Amy
Moderator
Forum|alt.badge.img+8
  • Moderator
  • June 2, 2026

Hoi ​@Dennis101,

Bedankt voor je bericht. Wat balen dat de eSIM niet werkt! Onze oprechte excuses voor het ongemak.

Ik heb even meegekeken op je aansluiting en ik zie dat er bij de aansluiting gisterenmiddag een error is opgetreden. Als het goed is zou deze error nu verwijderd moeten zijn en zou alles moeten werken naar behoren. Zou je de telefoon kunnen uitschakelen en opnieuw kunnen opstarten? 

Mocht je het hierna nog niet werken dan wil ik je vragen om de eSIM even te verwijderen via de instellingen van je telefoon en de eSIM opnieuw installeren via de Mijn Simyo app.

Ik hoor het graag van je! 

Groetjes,
Amy

• auteur
  • Beginner
  • June 2, 2026

Beide geprobeerd maar krijg nu bij aanmaken nieuwe esim foutmelding.

Amy
Moderator
Forum|alt.badge.img+8
  • Moderator
  • June 2, 2026

Hoi ​@Dennis101,

Bedankt voor je reactie. Ik zie dat je inmiddels telefonisch contact hebt gehad met onze klantenservice en dat het is gelukt om de eSIM te downloaden, fijn dat het is opgelost!

Ik raad aan om in het vervolg het contact via 1 kanaal te laten verlopen om verwarring te voorkomen 😊.

Groetjes,
Amy

• auteur
  • Beginner
  • June 2, 2026

Oke nou,

ik raad jullie aan om de mensen die er werken op te leiden. Pas na vele pogingen toch iemand aan de telefoon gehad die me wel kon helpen ipv te zeggen meneer je moet 3 dagen wachten.

Mvg. Dennis

Amy
Moderator
Forum|alt.badge.img+8
  • Moderator
  • June 2, 2026

Hoi ​@Dennis101,

Bedankt voor je reactie. Ik begrijp je frustratie.

Echter klopte het wel wat mijn collega aangaf wat betreft 3 dagen wachten. Als een aansluiting in error is gegaan (ook ik zag dit terug) moet dit binnen 3 werkdagen worden opgelost. Helaas hebben wij hier weinig invloed op. Ik zag dat de error melding sinds gisterenavond is verwijderd (dat is dus nog best snel gelukkig). Helaas heeft mijn collega van vanochtend dit niet goed gecontroleerd, hiervoor onze excuses. Dit zal inderdaad intern besproken worden. 

Bedankt voor je feedback! 

Groetjes,
Amy