Skip to main content
Beste Simyo,

Ik heb dinsdag een nieuwe sim kaart aangevraagd omdat mijn telefoon is gestolen.

Maar ik heb me nieuwe simyo kaart nog niet binnen hoe kan dat? 

Want meestal duurt het 2 werkdagen voor dat ik hem binnen heb en het is nu vrijdag en ik heb hem nog steeds niet binnen.

Kan iemand mijn misschien hier mee helpen?



Met vriendelijke groet Muziekxgirlz
Kan iemand me hier mee helpen misschien
Afgelopen donderdag 31 juli een nieuwe simkaart besteld, de postbode is al geweest en geen simkaart ontvangen??
klopt heb nog niks ontvangen van de postbode 
Kan iemand me hier mee helpen misschien

Alleen forum moderators kunnen in het systeem zien of er een vervangende simkaart is aangevraagd en verstuurd, maar die zijn meestal niet actief op dit forum tijdens het weekend (een enkele uitzondering daargelaten).
Dan wacht ik tot maandag dankje wel 🙂
o.k. dan wacht ik ook maar tot maandag......:(
Kan iemand me hier mee helpen misschien



klopt heb nog niks ontvangen van de postbode 



Dan wacht ik tot maandag dankje wel :)



Hoi Muziekxgirlz,



Ik heb zojuist in dit topic op eenzelfde bericht gereageerd. Ik wil je vragen de volgende keer je bericht maar in één topic te plaatsen om het overzicht op het forum te bewaren, we zien alle berichten 😉
Afgelopen donderdag 31 juli een nieuwe simkaart besteld, de postbode is al geweest en geen simkaart ontvangen??



o.k. dan wacht ik ook maar tot maandag......:(



Hoi Lenie, welkom op het forum! 🙂



Ik heb even meegekeken in je gegevens, maar zie niet de bestelling van de vervangende simkaart terug helaas, daarom wil ik je vragen nogmaals de simkaart te bestellen.



Geef ons even een seintje wanneer je dit hebt gedaan, dan checken we meteen voor je of de bestelling nu wel is gedaan :)



@Scotsman, dankjewel voor het meedenken!
Beste Kim,



Ik heb net een nieuwe micro simkaart besteld op naam van Cor Witteman. Ik heb wel een bevestiging gezien in het beeldscherm. Kunnen jullie dit ook zien,



Groetjes van Lenie
Hoi Lenie,



Ja, ik zie nu de bestelling van de vervangende simkaart. Deze is vanochtend verzonden! :)



Ik hoor het graag van je als je 'm hebt ontvangen.

Reageer