Skip to main content
Beste Simyo,



Ik wissel de laatste tijd (ongewild) nog al eens van telefoon. Na een paar garantieakkefietjes ben ik het beu (blijf geen simkaarten bestellen en telefoons omruilen) en ga ik nu uiteindelijk weer een oude telefoon gebruiken.



Hiervoor heb ik dus weer een normaal (groot) formaat simkaart nodig. Na deze ontvangen te hebben moest ik ditmaal zoveel "kracht" gebruiken om de simkaart uit de "pas" te drukken dat ik gelijk weer een microsim in handen had. Is nog niet eerder gebeurd, dus ik vermoed een fabricage-issue bij deze sim.



Ik heb nu met wat kunst- en vliegwerk de boel werkend gekregen, maar als ik mijn telefoon een beetje stevig neerleg gaat het mis door de geïmproviseerde constructie.



Ik zou daarom graag, ditmaal kosteloos, een nieuwe simkaart willen ontvangen. Bij voorbaat dank!



Gr,

Frans
Het is een vervelend gedoe dat geklooi met in- en uitdrukken van die micro sim.

Met beleid lukt het wel, en met name voor een pedicure die toch al heel precies moet werken

om scalpel mesje 15 niet uit te laten glijden.... Maar voor mannenvingers is het soms erg vervelend.
Hoi FransV,



Wat onhandig zeg, die simkaarten! Zeker als er eentje na al dat gedoe ook nog eens breekt. Wat ik zelf had gedaan als ik zo vaak van simkaart formaat zou moeten wisselen, is het aanschaffen van een sim adapter. Die kun je bij elke telefoonshop kopen tegenwoordig.



Omdat ik begrijp dat in dit geval het vrij knullig is gegaan, heb ik je zojuist een nieuwe simkaart toegestuurd 🙂 Dit doen we in zo'n geval wel eenmalig, dus doe er voorzichtig mee!



Laat je me weten als je 'm hebt ontvangen en succesvol in gebruik hebt genomen?



@koorelle, bedankt voor je reactie 😉!

Reageer