Ik heb een nieuwe simkaart ontvangen, maar hij geeft aan "geen simkaart" als ik hem in de telefoon stop.
Op de site staat dat de simkaart wel geactiveerd is en te gebruiken. In een andere telefoon doet hij het ook niet. Lees op forum dat er een heleboel mensen last van hebben, is dit snel op te lossen?
Bladzijde 1 / 1
Komt het nummer van de simkaart overeen met die op je MijnSimyo staat?
Nummer komt overeen, hij geeft aan dat er geen simkaart in zit. Simkaart nu in een ander toestel geplaatst, daar doet hij het wel. Weer terug geplaatst in juiste toestel en nu herkend hij wel de simkaart. Opgelost. 🙂
Hoi pat123,
Welkom terug op het Simyo forum!
Wat een gek probleem. Misschien is er wat vertraging geweest bij het activeren van de simkaart waardoor deze dus niet meteen actief was. Fijn dat het nu weer werkt in ieder geval! Laat het vooral even weten als je nog vragen hebt. Dankjewel voor de hulp Ray!
Groetjes,
Kevin
Welkom terug op het Simyo forum!
Wat een gek probleem. Misschien is er wat vertraging geweest bij het activeren van de simkaart waardoor deze dus niet meteen actief was. Fijn dat het nu weer werkt in ieder geval! Laat het vooral even weten als je nog vragen hebt. Dankjewel voor de hulp Ray!
Groetjes,
Kevin
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.