ik heb nieuwe simkaart gekregen , en ik heb geactiveerd maar toch werk niet
Bladzijde 1 / 1
Hoi Idiebo,
Welkom op het Simyo Forum.
Wat lastig dat je geen gebruik kunt maken van je nieuwe simkaart! Dat is niet de bedoeling. In het systeem zie ik terug dat je jouw pin- en PUK-code erg laat hebt ontvangen. Ondertussen zie ik dat je al een aantal keer hebt gebeld met jouw nieuwe simkaart. Mag ik aannemen dat de problemen opgelost zijn? Zo niet, laat het dan ook even weten. Dan ga ik uiteraard op zoek naar een oplossing.
Groetjes,
Angela
Welkom op het Simyo Forum.
Wat lastig dat je geen gebruik kunt maken van je nieuwe simkaart! Dat is niet de bedoeling. In het systeem zie ik terug dat je jouw pin- en PUK-code erg laat hebt ontvangen. Ondertussen zie ik dat je al een aantal keer hebt gebeld met jouw nieuwe simkaart. Mag ik aannemen dat de problemen opgelost zijn? Zo niet, laat het dan ook even weten. Dan ga ik uiteraard op zoek naar een oplossing.
Groetjes,
Angela
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.