.

Beantwoord

Nieuwe simkaart werkt niet. Kan ik mijn oude simkaart opnieuw activeren?

  • 26 October 2015
  • 2 reacties
  • 467 Bekeken

Badge
'Ik heb storing als ik mijn nieuwe iPhone6s in gebruik wil nemen. Daardoor ben ik nu onbereikbaar! Kan ik mijn oude iPhone 4 weer actief krijgen? Kunnen jullie daar voor zorgen?'.
icon

Beste antwoord door Angela 27 October 2015, 09:34

Bekijk originele reactie

2 reacties

In de Iphone4 moet een grotere simkaart. Mijn advies is een simkaart adapter aan te schaffen. Het heractiveren van je oude simkaart zal niet kunnen ben ik bang.
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Wilbertvanderheijden,

Welkom op het Simyo Forum.

Aah, jaloezie ten top op deze mooie dinsdag ochtend! Samen met mijn iPhone 6, smachtend naar de opvolger 😉 Ik snap dat je jouw nieuwe telefoon graag zo snel mogelijk wilt gebruiken en daarbij ook gewoon bereikbaar wilt zijn.

Ik zie in het systeem dat jouw nieuwe simkaart op 24 oktober geactiveerd is en ook helemaal actief staat in het systeem. Kun je mij vertellen wat er precies misgaat? Heb je geen netwerk met jouw nieuwe simkaart en geeft hij daarbij een specifieke melding? Dan kunnen we het probleem zo snel mogelijk voor je verhelpen.

Jouw oude simkaart activeren is technisch gezien mogelijk. Hier zitten echter een hoop haken en ogen aan. Daarnaast kan ik niet de garantie geven dat de simkaart daadwerkelijk nog actief gezet kan worden. We gaan ons best doen om jouw huidige simkaart netjes werkend te maken. Ik zie jouw bericht graag tegemoet.

@Raytje, bedankt voor de tip! Dit is inderdaad een stuk makkelijker om te doen :)

Groetjes,
Angela

Reageer