Skip to main content
Ik heb voor mijn moeder een prepaid-simkaart aangevraagd, en die hebben we vandaag geprobeerd in haar telefoon te zetten. Maar we krijgen als boodschap: sim niet geldig. De simkaart werkt wel in twee andere telefoons, waarvan 1 ouder dan die van mijn moeder. Het ligt dus waarschijnlijk niet aan de simkaart. De mobiel van mijn moeder is een 4 à 5 jaar oude Nokia en ze heeft altijd een prepaidsim gehad. Is hier iets aan te doen? 
Het lijkt er op dat de oude Nokia een simlock heeft, vermoedelijk van dezelfde provider waar de oude prepaid simkaart van was. Diezelfde provider moet je dan benaderen om de simlock er af te laten halen.
Ik heb voor mijn moeder een prepaid-simkaart aangevraagd, en die hebben we vandaag geprobeerd in haar telefoon te zetten. Maar we krijgen als boodschap: sim niet geldig. De simkaart werkt wel in twee andere telefoons, waarvan 1 ouder dan die van mijn moeder. Het ligt dus waarschijnlijk niet aan de simkaart. De mobiel van mijn moeder is een 4 à 5 jaar oude Nokia en ze heeft altijd een prepaidsim gehad. Is hier iets aan te doen? 



Hoi Nel,



Ik ben ook bang dat Scotsman gelijk heeft. Maar dat is dus wel op te lossen, als er een simlock op het toestel zit. Je kunt de unlockcode dan opvragen bij de oude provider of de leverancier van het toestel.

Laat je weten of het allemaal lukt?



Groetjes,

Charlene

Reageer