''heb net mijn nieuwe simkaart in de telefoon gedaan, aangezet en de pincode die mij is opgestuurd ingelezen. Er gebeurd nu niets meer.
scherm blijft op simkaart vergrendeld staan.
Hoe los ik dit probleem op????
Bladzijde 1 / 1
Heb je hem op Mijn-Simyo wel geactiveerd?
scherm blijft op simkaart vergrendeld staan.
Hoe los ik dit probleem op????
mijn simkaart is een prepay, dus volgens mij is mij niet gevraagd om hem te activeren??
IK heb geen idee hoe dit eventueel zou moeten doen.
IK heb geen idee hoe dit eventueel zou moeten doen.
Hoi cfm, welkom bij Simyo 🙂.
Wat onhandig dat je nieuwe simkaart niet lijkt te werken. Ik zie dat je inderdaad een nieuwe Simyo prepaid simkaart hebt, dus deze hoefde je inderdaad niet te activeren. Toch top van PCfreak voor de suggestie 🙂!
Zo te zien heb je contact gehad met mijn collega van de telefonische klantenservice, die je heeft geadviseerd om de simkaart eens in een andere telefoon te testen. Hij heeft afgesproken je rond 17.00 terug te bellen. Laat je ons weten of jullie het samen hebben opgelost?
Alvast bedankt!
Groetjes, Tiury
Bedankt voor de tip PCfreak 🙂!
Wat onhandig dat je nieuwe simkaart niet lijkt te werken. Ik zie dat je inderdaad een nieuwe Simyo prepaid simkaart hebt, dus deze hoefde je inderdaad niet te activeren. Toch top van PCfreak voor de suggestie 🙂!
Zo te zien heb je contact gehad met mijn collega van de telefonische klantenservice, die je heeft geadviseerd om de simkaart eens in een andere telefoon te testen. Hij heeft afgesproken je rond 17.00 terug te bellen. Laat je ons weten of jullie het samen hebben opgelost?
Alvast bedankt!
Groetjes, Tiury
Bedankt voor de tip PCfreak 🙂!
Wist niet dat prepaid sim's niet geactiveerd hoefden te worden, weer wat geleerd.
Dat zijn van die kleine details die je maar net moet weten 😉!
Groetjes, Tiury
Groetjes, Tiury
Er is niet terug gebeld op de afgesproken tijd.
Inmiddels zelf de problemen opgelost.
Na het ingeven van de pincode moest nog een vinkje worden aangeklikt.
Dat wist ik niet.
Alles werk nu.
Bedankt voor jullie assistentie!!!!
Inmiddels zelf de problemen opgelost.
Na het ingeven van de pincode moest nog een vinkje worden aangeklikt.
Dat wist ik niet.
Alles werk nu.
Bedankt voor jullie assistentie!!!!
Hoi Cfm,
Nou zeg, afspraken worden gemaakt om nagekomen te worden! Het spijt me dat je niet teruggebeld bent. Ik zal ervoor zorgen dat mijn collega hierop aangesproken wordt, want dit is natuurlijk niet netjes.
Ik ben blij dat je alsnog de oplossing hebt gevonden en deze met ons hebt gedeeld 🙂 Mocht je nog vragen hebben, dan weet je ons te vinden.
Groetjes,
Angela
Nou zeg, afspraken worden gemaakt om nagekomen te worden! Het spijt me dat je niet teruggebeld bent. Ik zal ervoor zorgen dat mijn collega hierop aangesproken wordt, want dit is natuurlijk niet netjes.
Ik ben blij dat je alsnog de oplossing hebt gevonden en deze met ons hebt gedeeld 🙂 Mocht je nog vragen hebben, dan weet je ons te vinden.
Groetjes,
Angela
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.