.

Beantwoord

Nieuwe simkaart werkt niet

  • 13 December 2013
  • 5 reacties
  • 910 Bekeken

vandaag zou zojuist me huidige nummer overgezet worden naar de simyo simkaart.
als ik me simkaart erin doet dan wordt die niet herkent dus de pincode die ik jullie heb om in tevullen doet het ook niet.
wat nu?
icon

Beste antwoord door Natascha 14 December 2013, 10:53

Bekijk originele reactie

5 reacties

Reputatie 7
Badge +9
Wat voor toestel heb je en hoe ben je eraan gekomen?
Heb je hem met een abonnement gekocht/gekregen en met een prepaid aansluiting? In dat geval heb je misschien last van een simlock op het toestel. De provider, waarvan je het toestel kreeg is verantwoordelijk voor de simlock. Zij kunnen hem verwijderen.

EDIT: Oh je zegt elders al: Simlock vrij toestel...
Badge +6
vandaag zou zojuist me huidige nummer overgezet worden naar de simyo simkaart.
als ik me simkaart erin doet dan wordt die niet herkent dus de pincode die ik jullie heb om in tevullen doet het ook niet.
wat nu?


Hoi Rob1991,

Welke melding krijg je nadat je de pincode van Simyo hebt ingevoerd? Ik verneem graag welke melding je krijgt dan kan ik je verder helpen.

@ Groentjuh bedankt voor het meedenken.
Hallo,

Ik heb een soortgelijk probleem, na het aanzetten en invoeren van toegangscode krijg ik melding Simlock vergrendeld met keuzes OK en Ontgrendel. Na het invoeren van sim-code van Simyo kan ik weer bellen. Heb alleen geen zin om dit elke dag te moeten doen. Geldt voor mij ook dat ik contact met vorige provider moet opnemen of kan Simyo hier wat aan doen?
Reputatie 7
Badge +9
Het lijkt er op dat dit een code is die je kunt wijzigen of verwijderen op je mobiele telefoon. Kijk even in de instellingen of de toeganscode verwijderd kan worden.
Badge +8
Hallo,

Ik heb een soortgelijk probleem, na het aanzetten en invoeren van toegangscode krijg ik melding Simlock vergrendeld met keuzes OK en Ontgrendel. Na het invoeren van sim-code van Simyo kan ik weer bellen. Heb alleen geen zin om dit elke dag te moeten doen. Geldt voor mij ook dat ik contact met vorige provider moet opnemen of kan Simyo hier wat aan doen?


Hoi Walter84,

Dat is de PINcode. Die kun je waarschijnlijk uitzetten in je toestel. Als je je toesteltype vermeldt, kunnen we je helpen, waar je dat precies wijzigt. Door de melding die je noemt, denk ik nu iPhone 😉
Op de iPhone ga je naar: instellingen -> telefoon -> simpincode en dan kun je het schuifje uitzetten.
Doe je de sim in een ander toestel, dan zal die weer om de PINcode vragen, maar die kun je altijd terugvinden op Mijn Simyo, mits je die niet gewijzigd hebt.
Laat je weten of het lukt?

Groetjes, Charlene

Reageer