.

Beantwoord

Nieuwe simkaart werkt niet

  • 15 November 2013
  • 3 reacties
  • 315 Bekeken

Badge
Hallo
Ik heb vanmiddag mijn nieuwe simkaart aangemeld en een email gekregen ter bevestiging maar ik kan niet bllen en internetten
Ik heb een samsung s4
Grtjs Ilonka
icon

Beste antwoord door Natascha 16 November 2013, 11:43

Bekijk originele reactie

3 reacties

Badge +6
Hallo
Ik heb vanmiddag mijn nieuwe simkaart aangemeld en een email gekregen ter bevestiging maar ik kan niet bllen en internetten
Ik heb een samsung s4
Grtjs Ilonka


Hoi Ietje66,

Welkom op het forum!
Ik zie dat er verbruik is geregistreerd in het systeem op je aansluiting. Klopt het dat je gebruik kan maken van je aansluiting?
Ik verneem graag je bevindingen.
Badge
Hallo
Ik heb vanmiddag mijn nieuwe simkaart aangemeld en een email gekregen ter bevestiging maar ik kan niet bllen en internetten
Ik heb een samsung s4
Grtjs Ilonka


Hoi Ietje66,

Welkom op het forum!
Ik zie dat er verbruik is geregistreerd in het systeem op je aansluiting. Klopt het dat je gebruik kan maken van je aansluiting?
Ik verneem graag je bevindingen.

Ja dat klopt ik had ook een email gestuurd en ik kreeg bericht dat er vertraging was bij het activeren. Gelukkig kan ik mijn simkaart inmiddels gebruiken
Reputatie 5
Badge +11
Hoi ietje66,

Dankjewel dat je het ons even laat weten :)
Veel plezier bij Simyo!

Reageer