.

Beantwoord

Nieuwe simkaart werkt niet

  • 6 August 2013
  • 2 reacties
  • 183 Bekeken

Hai Allemaal,

Mijn simkaart was gestolen, en nu kreeg ik vandaag mijn nieuwe binnen. 
Ik heb de kaart geactiveerd, maar nu hij doet het toch niet. HELP!! Wat kan ik doen. Website is hier heeel onduidelijk over. 

Alvast enorm bedankt. 
icon

Beste antwoord door Kim 7 August 2013, 12:27

Bekijk originele reactie

2 reacties

Reputatie 7
Badge +9
De nieuwe doet het niet want hij is net als de oude geblokkeerd, maar een telefoontje met de klantenservice lost dit zo voor je op.
Badge +6
Hoi suusenzo,

Allereerst welkom op het forum! :)

Het klopt inderdaad wat Scotsman aangeeft: wanneer je je simkaart hebt geblokkeerd, omdat 'ie gestolen is, staat de blokkade ook nog op de vervangende simkaart en moet deze er door ons vanaf worden gehaald.

Ik zie dat je inmiddels hierover al contact hebt gehad met onze telefonische klantenservice en weer gebruik kan maken van je Simyo aansluiting 🙂

Reageer