.

Beantwoord

Nieuwe simkaart voor een nieuw abonnement

  • 17 September 2013
  • 21 reacties
  • 1084 Bekeken

Badge
bij overschakeling naar abonnement hebben we een nieuwe simkaart gekregen die we geactiveerd hebben en waarvan de nummer is overgezet. hier moet echter iets fout zijn gegaan. Ik kan inloggen op simyo met zowel het wachtwoord op de nieuwe simkaart als de oude simkaart. De nieuwe kaart zit nu in het toestel en er kan mee gebelt en gsmst worden maar als we het overgezette nummer bellen krijgen we geen bereik en bij smsén komt als nummer het tijdelijk telefoonnummer. Kunnen jullie dit in orde brengen.? de nieuwe simkaart zit nu in het toestel . we weten ook nog niet of het internet werkt
icon

Beste antwoord door Natascha 18 September 2013, 14:06

Bekijk originele reactie

21 reacties

Badge +6
bij overschakeling naar abonnement hebben we een nieuwe simkaart gekregen die we geactiveerd hebben en waarvan de nummer is overgezet. hier moet echter iets fout zijn gegaan. Ik kan inloggen op simyo met zowel het wachtwoord op de nieuwe simkaart als de oude simkaart. De nieuwe kaart zit nu in het toestel en er kan mee gebelt en gsmst worden maar als we het overgezette nummer bellen krijgen we geen bereik en bij smsén komt als nummer het tijdelijk telefoonnummer. Kunnen jullie dit in orde brengen.? de nieuwe simkaart zit nu in het toestel . we weten ook nog niet of het internet werkt

Hoi Bonnke1,

Ik heb het bekeken voor je in het systeem Ik zie dat de simkaart is actief en ik zie dat er gebruik is geregistreerd.
Kan je laten weten of je gebruik kan maken van je aansluiting?
Badge
de nieuwe simkaart werkt wel. Het probleem zit in het feit dat het nummer niet is overgezet, Wel als je kijkt op internet maar niet als je wil bellen . Om mijn dochter te bereiken moet ik dus het tijdelijk nummer bellen en niet het nummer dat ze vroeger had en dus maandag overgezet zou worden. Dit is heel vervelend omdat niemand deat nummer kent. OOk SMSén komen niet aan en vreemd genoeg werkt whats app wel.

Mijn zoon wou ook overstappen op abonnement maar door deze problemen durf ik het niet nog een keer aan,
Ik hoop dat het uiteindelijk goedkomt

Ik geef nog even het tijdelijk nummer ;06*
 Ze zit overdag wel op school

Gr.

Ze zit overdag wel op school
Reputatie 5
Badge +10
Hoi bonneke1,

Dat is inderdaad vervelend. Ik zie dat het gaat om een overstap van Simyo lowcall naar een Simyo abonnement. E.e.a. lijkt inderdaad niet helemaal goed te zijn gegaan. Ik heb het telefoonnummer doorgestuurd naar de technische dienst. Zodra ik terugkoppeling heb, laat ik het hier weten. Excuses voor het ongemak.

Off topic: ik heb het telefoonnummer uit je berichtje verwijderd, omdat dit privacy gevoelig is.

Groetjes,

Alex
Reputatie 5
Badge +10
Hoi bonneke1,

Even een update met een positief resultaat. De technische dienst heeft het voor je opgelost. Je zou nu gebruiken moeten kunnen maken van je originele telefoonnummer.

Kan je even laten weten of het inderdaad werkt?

Groetjes,

Alex
Badge
hallo het nummer dat haar was toegewezen bestaat nu niet meer ,en tot nu toe heb ik haar op haar oorspronkelijke nummer wat nu dus terug actief zou moeten zijn nog niet kunnen bellen ,krijg dan voicemail en dit is eigenlijk het zelfde effect als voorheen ,maar zekerheid kan ik pas later geven ,ze zit nu misschien nog op les.
mvgr
Badge
op dit moment zou ze bereikbaar moeten zijn, maar nog steeds steeds niks,nummer is niet bereikbaar u wordt doorgestakeld ,dus alles is nu nog slechter want ook het andere toegewezen nummer is er nu niet meer.

mvgr
Badge
OKE nu is het in orde ,bedankt voor de samenwerking, heeft wel allemaal te lang geduurt maar het doel is dan toch bereikt,wil je naam van mijn vrouw in bericht 3 verwijderen ,

mvgr
Reputatie 5
Badge +10
OKE nu is het in orde ,bedankt voor de samenwerking, heeft wel allemaal te lang geduurt maar het doel is dan toch bereikt,wil je naam van mijn vrouw in bericht 3 verwijderen ,

mvgr


Hoi bonneke1,

Ik vermoed dat er op het netwerk nog sprake was van een vertraging. Goed om te lezen dat het nu werkt 🙂. Bedankt voor je terugkoppeling. Ik heb de naam op jouw verzoek uit de reactie verwijderd.

Groetjes,

Alex
Badge
Hallo ik heb bericht gekregen dat er wederom een probleem is , haar #G werkt niet kan niet bellen of op internet naar het schijnt, is er iets loos of kunnen julie het even nakijken

mvgr
Badge
zojuist telefonisch overleg gehad en het wordt uitgezocht echter ,er werd toen vertelt dat het tijdelijke nummer van ongeveer  twee weken geleden  met 710 van achter actief zou zijn ,maar ik heb dit proberen te bellen en ook dit werkt niet ,

in elk geval moet het nummer met 64 van achter worden geactiveerd

mvgr (eventueel de nr verwijderen op dit forum ,maar om misverstand te voorkomen heb ik het maar aangegeven)
Badge +8
Hallo ik heb bericht gekregen dat er wederom een probleem is , haar #G werkt niet kan niet bellen of op internet naar het schijnt, is er iets loos of kunnen julie het even nakijken

mvgr
zojuist telefonisch overleg gehad en het wordt uitgezocht echter ,er werd toen vertelt dat het tijdelijke nummer van ongeveer  twee weken geleden  met 710 van achter actief zou zijn ,maar ik heb dit proberen te bellen en ook dit werkt niet ,

in elk geval moet het nummer met 64 van achter worden geactiveerd

mvgr (eventueel de nr verwijderen op dit forum ,maar om misverstand te voorkomen heb ik het maar aangegeven)


Hoi bonneke1,

Weet je wat, ik pak dit even persoonlijk op, want er gaat van alles door elkaar, denk ik.
Wil je mij een privébericht sturen met het nummer van de simkaart die ze nu gebruikt? En het volledige 06nummer dat daar op moet staan. Ik hoop dat dit nog vandaag kan, dan ga ik alles na en zorg ervoor dat alles klopt én werkt. :)
Ik stuur er jullie één met wat ik nu begrijp, dan kunnen jullie die informatie nakijken en bevestigen.

Sorry voor al de verwarring.

Groetjes,
Charlene
Badge
hoi heb het ook via mail doorgegeven ,maar inderdaad na wat onderzoek  het door jou aangegeven simnr klopt en het telnr erbij klopt ook

mvgr
Badge +8
hoi heb het ook via mail doorgegeven ,maar inderdaad na wat onderzoek  het door jou aangegeven simnr klopt en het telnr erbij klopt ook

mvgr


Hoi Bonneke1,

Nu staat het juiste nummer op de juiste simkaart 🙂 Dus als je dochter haar toestel even uitschakelt en dan weer aanzet, kunnen jullie haar voortaan op het goede nummer bereiken.
Voor het internet, als dat nog steeds niet werkt, raad ik jullie aan om de juiste instellingen voor haar toestel na te kijken op Simyo.nl. Die zijn zo te vinden bij de Veelgestelde vragen.

Fijn weekend:)

Charlene
Badge
helaas werkt het telefoonnummer nog steeds niet. Als ze probeert te bellen , krijgt ze de melding dat ze om administratieve redenen afgesloten is.

We zouden graag hebben dat het nu vlug opgelost wordt. Ze zit nu al een week zonder telefoon en internet en is niet bereikbaar. Dit kan toch niet de bedoeling zijn van een abonnement.

Gr
Badge
na een drietal telefoontjes is het vandaag weer GOED dus houden zo .

Mvgr
Reputatie 5
Badge +10
Hoi bonneke1,

Bedankt dat je even laat weten dat het nu werkt. In ieder geval goed om te lezen dat het is opgelost :)

Groetjes,

Alex
Badge
hallo ik denk dat er nu een probleem is met de eerste rekening,
ik weet abonements kosten voor de komende maand zitten daarbij , dus dat is de 10,50 ze heeft de bundel niet overschreden dus geen extra kosten voor september.

ze moet nu wel betalen 30,38 euro waarvan 4xabonnementskosten     2x internetbundel   2xsimyo 100   er staat wel bij (12 maanden) dus dit kan ik niet plaatsten

en nog overige kosten 14,99

omdat we al bij jullie zaten waren er geen aansluitkosten zoals afgesproken ,

willen jullie dit eens goed nakijken en uitleggen aan mij??

mvgr
Badge
Ze heeft ook pas een abonnement vanaf 16 september. De eerste week heeft ze geen gebruik kunnen maken van haar telefoon en internet door fout met overzetting van nummer op simkaart en de eerste 10-tal dagen van oktober had ze weer problemen met haar simkaart.( problemen door fout bij simyo) Die zijn opgelost na een aantal uren over en weer gebel.(zie vorige berichten)
 De nieuwe simkaart mag zowiezo niet aangerekend worden omdat we al bij jullie zaten ( oorspronkeliojk bij low call) . Wij hopen op een snelle aanpassing van de rekening

mvr gr
Reputatie 5
Badge +10
Hoi bonneke1,

Als je overstapt van een Low call abonnement naar een sim only aansluiting worden de aansluitkosten nog wel automatisch in rekening gebracht. Deze moeten achteraf handmatig nog worden kwijtgescholden. Ik zal ervoor zorgen dat er € 14,99 in mindering wordt gebracht op je volgende factuur. Door de verkeerde omzetting, heeft er 1 week geen verbruik plaats kunnen vinden. Onze excuses hiervoor. Daarom zal ik nog eens 1 maand abonnementskosten vergoeden. Ook dit zal doorberekend worden op je volgende factuur/facturen.

Helaas kan ik de huidige factuur niet meer aanpassen.

Ben je zo naar tevredenheid geholpen?

Groetjes,

Alex
Badge
super!

 Hopen dat het met de volgende factuur inderdaad verrekend word.

Dank je wel
Reputatie 5
Badge +10
Gaat helemaal goed komen bonneke1. Mocht je komende factuur lager zijn dan de totale tegemoetkoming, zal het resterende bedrag nog van je daaropvolgende factuur worden afgehaald :)

Groetjes,

Alex

Reageer