Skip to main content

De dag na bestelling valt de enveloppe met nieuwe sim kaart op de deurmat. Snelle service, daarvoor bedankt!

Hetgeen mij opviel was dat ik de simkaart scheef en zonder enige stevigheid in de kartonnen enveloppe aantrof. Deze kartonnen verpakking met nieuwe SIM kaart heb ik bij andere providers altijd in verzegelde conditie ontvangen. Simyo verzegelt de SIM kaarten niet, of zou deze onderweg tijdens transport verdwenen zijn? 

Hallo @Klompendanser als het er ongeveer uitzag zoals hieronder, dan is het goed.

de simkaart zit in het midden een beetje vastgeplakt om er uit vallen te voorkomen:

Voorbeeld verpakking simkaart

 


Hallo Jan, bedankt voor jouw reactie.

Qua uiterlijk zal het wel zijn wat verzonden is.

Door het ontbreken van een verzegeling, is er geen garantie dat deze sim kaart onderweg is hergeprogrammeerd. De ronde plastic stickertjes die het envelopje dicht houden (en dan een constructie dat de SIM kaart ook niet toegankelijk is met een taster).

Een verzegeling in de vorm van een plastic rondje is toch nog steeds gebruikelijk???

Dat de sim kaart iets van zijn positie verschoven zou zijn zie ik niet als een probleem. Wel als het erop lijkt dat deze eerder is verwijderd waardoor de lijmverbinding zwakker is geworden, in combinatie met een ontbrekend zegel.


Afgelopen periode diverse prepaid simkaarten besteld. Niet 1 zat er vast bij open van de envelop lag de simkaart er altijd al half uit de simkaart verpakking. Deze week nieuwe ontvangen een soort vierkante (minder plastic) ook die lag er los in lijm is veel te zwak.


Robby bedankt!

Het verbaast mij dat dit gebeurt en ook dat niemand hierover valt.

Mijn ervaring hierbij is als het ontvangen van vertrouwelijke post in een ongesloten enveloppe.

Waneer het standaard onverzegeld wordt verzonden zal deze vervangen geen vooruitgang bieden.

Goed om te weten dat dit bij de Simyo de norm is.

 

 


Geen idee in hoeverre dat verzegeld nog van toepassing is. Bij een winkel waar je Lebara kaarten kan kopen snap ik dat wel.

 

Envelop waar het in zit (raampje met je adres zichtbaar) is dicht dus zal wel in inorde zijn met inhoud. Als die open was had ik melding gemaakt.

 

Bij Simyo zit kaart nog in kartonnetje die voorzien is met nuttige info.

 

Zakelijk via werk zitten wij bij Vodafone. Bestel daar regelmatig simkaarten per 30. Zending duurde wat langer melding gemaakt dus week later weer 30 verzonden wat denk je 2 dagen later alle 2 tegelijkertijd binnen en die zitten nooit apart verpakt per karton in een verzegeling zitten alle 30 los in een envelop. Goed dan heb je plots 60 stuks kan even voorruit.

Zie foto. Even de toren delen door 2 deze liggen letterlijk los in zn zelfde envelop (raampje) als Simyo dus die staat behoorlijk bol. 

​​​​​

 


Hoi @Klompendanser,

Bedankt voor je bericht. Leuk om te horen dat je klant bent geworden bij Simyo, welkom! 😊

Het is mij nog niet helemaal duidelijk wat je precies bedoelt. Heb je toevallig een foto gemaakt van de envelop toen je deze binnen hebt gekregen zodat ik eventueel mee kan kijken? Feedback wordt altijd gewaardeerd!

Bedankt voor de reacties @RobbyTown, @abj en @JanD!

Groetjes,
Roeqajja


@Roeqajja in een extreem geval ik ontving hem zo (envelop met raam voor mijn adres was compleet dicht en heel)

TS ontvang als ik zijn tekst goed begrijp zo

 

Wat TS wenst is dit compleet verzegeld

 


Hoi @RobbyTown,

Bedankt voor de foto's. Het is mij nu duidelijk wat jullie bedoelen! Ik heb jullie feedback dan ook intern doorgegeven. Bedankt voor het meedenken en mochten jullie in de toekomst nog verbeterpunten hebben, dan horen wij dit uiteraard graag 😊.

Groetjes,
Roeqajja


Reageer