Skip to main content
Beste simyo,



Ik heb gister mijn nieuwe simkaart ontvangen en geactiveerd via de website. De nieuwe pincode om in te loggen doet het en ik kan inloggen. Er verschijnt echter 'inactieve sim' op mijn background. Waarom werkt mijn simkaart niet? Moet ik nog iets aanzetten?



groet,



JJ
Hoi 3376788, welkom op het forum van Simyo!



Ik heb je topic verplaatst naar het subforum Simkaart, zodat gebruikers van het forum met eenzelfde vraag makkelijker het topic kunnen vinden.



Ik zie dat er gisteren en vandaag verbruik op je aansluiting heeft plaatsgevonden, daarom denk ik dat je inmiddels zelf de oplossing hebt gevonden, klopt dat?



Zo ja, dan ben ik erg benieuwd naar wat de oplossing was? :)



Ik hoor graag van je!
Hello,



I just received a new simkaart / after my old one broke. Then I activated the card at mijnsimyo (I got a new pin code, etc). But I still can't make any calls!



How long does it take until I can actually use my simkaart? Soon I'll have to make some calls. Please help me!



Thank you, M.
Keep trying over the next few hours (by rebooting your phone, or switching airplane mode on and off). Sometimes there is a delay in the activation process. If the problem persists, get back here and somebody from Simyo will sort you out.
It works now. Thanks
Hi muschias,



We are happy to hear that 😃 If you have more questions than we would like to hear from you.



@Scotsman; thanks for your response!

Reageer