Skip to main content

.

Onlangs heb ik voor de telefoon van mijn schoonmoeder een nieuwe simkaart besteld. Helaas heb ik die nog niet ontvangen.

Het betreft een simkaart voor telefoonnr: 06 XXXXXXXX
Ik heb inmiddels gezien dat de laatste adreswijziging niet was doorgevoerd in haar klantgegevens. Inmiddels heb ik dit nogmaals aangepast naar **********straat 238 in Amsterdam. Wellicht is dit de oorzaak dat de nieuwe simkaart nog niet is ontvangen.
Hoi Evvaalen, welkom op het Simyo forum :)



In je gegevens zie ik dat je inmiddels al contact hebt gehad met de klantenservice via het contactformulier op onze site. Er wordt aangeraden om de niet ontvangen simkaart te activeren (simnummer heb je gekregen) en nogmaals een vervangende simkaart te bestellen.

Misschien is het ook een optie om op je schoonmoeders oude adres even te checken of de simkaart er nog ligt.

Scheelt weer €5 😃

Reageer