Skip to main content
Ik heb vijf minuten geleden een nieuwe simkaart besteld en het is toch niet nodig. Kan ik deze nog annuleren?
Staat daar niets over je bevestigingsmail?
Nee die verwijst naar de servicepagina (geen antwoord gevonden) het forum en twitter.
Dit is een geautomatiseerd proces, even afwachten wat de moderator meldt. Zijn/haar reactie volgt vanzelf.
Hoi KirstenInwe,



Welkom op het Simyo forum 🙂



Wat jammer dat het niet lukt om de aanvraag van je nieuwe simkaart te annuleren! Helaas is dat ook niet mogelijk. Dat komt omdat we een online provider zijn, alles gaat automatisch. Op het moment dat jij een nieuwe simkaart besteld, wordt dit proces meteen in gang gezet.



De nieuwe simkaart is al onderweg, misschien heb je hem zelfs al ontvangen. Als je de simkaart nu niet nodig hebt, kun je hem het beste nog even bewaren. Zodra je hem niet activeert, verandert er niets. Mocht je in de komende maanden alsnog een nieuwe simkaart nodig hebben, dan heb je er alvast eentje klaar liggen. Deze kun je dan meteen activeren en gebruiken.



Laat je het weten als je hier nog vragen over hebt?



Groetjes,

Samantha



@wimj12 en Friesian, heel erg bedankt voor het meedenken 🙂

Reageer